• Hallo HEAVYMETAL
    Je hebt toestemming om te beginnen met je New BFF-wedstrijd. Je hebt één week de tijd om je topic te openen en het in het wedstrijdtopic te plaatsen.
    Veel succes
    Amused


    Hello peoples!
    Ik zit meer dan een jaar op Quizlet en heb nog nooit een wedstrijd gehouden. Bij deze houd ik dus een wedstrijd en wel een BFF-wedstrijd. Ik hoop dat er dan een persoon uitkomt met wie ik mijn interesses kan delen en dat bepaalde dingen overeen komen.

    Maximaal 12 mensen, zullen kunnen deelnemen aan deze wedstrijd. Er zullen 10 rondes komen en dus 10 opdrachten. Elke ronde zal er dus 1 iemand afvallen, behalve bij de 1e ronde, want daar zullen er 2 afvallen. Voor elke opdracht krijg je 12 dagen de tijd. Uitstel kan altijd geregeld worden!

    Kandidaten:
    1. Delightee Opdracht ingeleverd
    2. Rembrandt
    3. Riverfire
    4. xlufjoetoexx Uitstel tot 26 februari
    5. Anhysbys
    6. ilovestalik
    7. Beckett
    8. Dovahkiin
    9. Hel
    10. Equestria
    11. Nurgle
    12. Cesare Opdracht ingeleverd

    Dus waar wacht je nog op? Geef je op!
    Ik hoop dat dit een fantastische wedstrijd mag worden.
    Met vriendelijke groet,
    HEAVYMETAL aka Erieka

    Opdrachten:
    De 1e opdracht zal een per pb naar elke kandidaat verzonden worden. Bij deze opdracht zullen 2 mensen afvallen. Voor deze opdracht krijg je 12 dagen de tijd en er kan om uitstel gevraagd worden. Deadline: 21 januari Deze opdracht is door iedereen ingeleverd en door mij nagekeken.


    Aangezien jullie zo snel klaar waren met de eerste opdracht, zet ik nu al de tweede opdracht neer. Jullie krijgen net zoveel tijd als de volgende keer. De opdracht voor deze keer zal zijn: 'Schrijf een stand alone (los verhaal) over met een liedje dat je graag luistert als inspiratie! 16+, fanfic, maakt me niet uit. Verras me! Het liefst minimaal 300 woorden en maximaal 1500. Deadline: 29 januari
    Voor de mensen die de opdracht niet goed snappen heb ik voorbeelden:
    Voorbeeld 1
    Voorbeeld 2
    Voorbeeld 3


    Toen ik op school zat, kreeg ik ineens heel veel inspiratie voor een nieuwe opdracht. Deze luidt: 'Stel je komt met mij op een onbewoond eiland. Wat is het eerste wat je doet en wat maken we mee. Schrijf hier een verhaal over van ongeveer 800 tot 1000 woorden. Als je iets meer hebt dan de limiet is dat natuurlijk niet erg. Deadline: 25 februari

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 14:03 ]


    26 - 02 - '16

    jaaaaaaaaa ik heb wat met bff wedstrijden mijn 3de al maar ik ben inxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik doe mee. :Y)


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik heb nog nooit meegedaan aan een BFF-wedstrijd :'), wat voor dingen kan je verwachten bij zulke wedstrijden, als ik vragen mag?


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    Ik heb nog nooit meegedaan aan een BFF-wedstrijd :'), wat voor dingen kan je verwachten bij zulke wedstrijden, als ik vragen mag?


    Ik zal het kort proberen uit te leggen: Je geeft je op en dan komen er opdrachten. De opdrachten worden nagekeken en dan word er gekeken wie er door mag naar de volgende ronde. Wie er uiteindelijk wint wordt dan mijn Quizlet BFF.


    26 - 02 - '16

    Schrijf me maar op als je wil :Y)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Count me in. (:


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    HEAVYMETAL schreef:
    (...)

    Ik zal het kort proberen uit te leggen: Je geeft je op en dan komen er opdrachten. De opdrachten worden nagekeken en dan word er gekeken wie er door mag naar de volgende ronde. Wie er uiteindelijk wint wordt dan mijn Quizlet BFF.


    Vriendschap of echt je 'bff'


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    wanneer komt opdracht 1. wacht je op 12 of krijgen wij het al_O_


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Beckett schreef:
    (...)

    Vriendschap of echt je 'bff'


    Eerst denk ik vriendschap en als het heel goed klikt echt bff.


    26 - 02 - '16

    MisPattinson schreef:
    wanneer komt opdracht 1. wacht je op 12 of krijgen wij het al_O_


    Ik wacht tot ik 12 kandidaten heb en dan verzend ik de eerste opdracht.


    26 - 02 - '16

    MisPattinson schreef:
    wanneer komt opdracht 1. wacht je op 12 of krijgen wij het al_O_

    Ik wou net hetzelfde vragen. :3


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Whaha, waarom ook niet. Lijkt me weleens leuk. x'd


    I can't even think straight.

    HEAVYMETAL schreef:
    (...)

    Eerst denk ik vriendschap en als het heel goed klikt echt bff.


    Ah oke, want ik zou het nogal raar vinden mocht je direct je bff zijn


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    (...)

    Ah oke, want ik zou het nogal raar vinden mocht je direct je bff zijn


    Ik snap het (:
    Maar doe je mee?


    26 - 02 - '16

    I'm in.:Y)


    stay safe because I like being alive at the same time as you