• Op mijn laptop is microsoft office 2010 geinstaleerd, maar op het te activeren heb ik een product key nodig, ik zou deze graag van het internet halen, en wist hier vroeger nog een site van met allemaal codes voor zo'n dingen, maar ben ze kwijtgeraakt, wie wil mij uit de nood helpen en weet zo'n site?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    volgensmij kan je dat niet krijgen
    misschien moet je gewoon op enter drukken
    ik krijg ook wel eens zoiets

    Hmmm... Ik heb geen flauw idee. Bij mijn laptop stond alles er al op! ^^

    Maar mijn broer zegt dat je die code gewoon niet moet ingeven! Dat helpt soms.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Nee, dat moet je ingeven en als er niets staat kan ik niet op doorgaan drukken, en ik heb nu enorme haast dus weet iemand een site, die zou echt mijn redder zijn!


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Even een reminder dat hier géén links geplaatst mogen worden naar serial keys. Eveneens mogen de keys zelf hier niet geplaatst worden.

    Mogelijke sites waar erop te vinden zijn mogen wel, maar geen links naar een key zelf.


    Let the Night embrace you

    Pusheen schreef:
    Even een reminder dat hier géén links geplaatst mogen worden naar serial keys. Eveneens mogen de keys zelf hier niet geplaatst worden.

    Mogelijke sites waar erop te vinden zijn mogen wel, maar geen links naar een key zelf.


    Dat zoek ik dus (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    kan je vader je anders niet helpen ??

    SchoenVeter schreef:
    kan je vader je anders niet helpen ??


    Mijn vader mag dan wel een handige harry zijn, van zo'n dingen weet hij niks af.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    (...)

    Mijn vader mag dan wel een handige harry zijn, van zo'n dingen weet hij niks af.


    =) Goeie!


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Beckett schreef:
    (...)

    Mijn vader mag dan wel een handige harry zijn, van zo'n dingen weet hij niks af.


    ah, da's balen
    als ik problemen heb met de pc, ga ik altijd naar mn vader
    hij kan alles :Y)