• Yeah! Topic 3!

    Het rollentopic
    Het 1e topic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: RoxanneGryffindor Seeker van het Quidditchteam.
    -Remus Lupos: Lisanne Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Lina Gryffindor
    -Severus Sneep: Lisanne Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Rebecca Slytherin
    -Andromeda Zwarts: Luanne Slytherin
    -Nymphadora Tops: Rebecca Hufflepuff Seeker van het Quidditchteam.
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

    Zelfverzonnen personages:
    -Kim: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Lisanne: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor Keeper van het Quidditchteam.
    -Luanne: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor Beater van het Quidditchtean
    -Rebecca: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw Beater van het Quidditchteam
    -

    Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar(Lisanne)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -
    Jezelf(telt niet mee voor aantal rollen):
    - Lisanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Rebecca Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Roxanne Gryffindor
    - Sophie Gryffindor
    - Sarita Gryffindor
    - Bruna Luanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Kim Gryffindor

    Anders:
    -

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 18:34 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [not meant to be rude, maar Armando Wafelaar was tot 1956 schoolhoofd op Hogwarts, en Sirius Black (Zwarts) is rond 1960 geboren. Dus eigenlijk is Dumbledore het schoolhoofd. (:]

    flaws schreef:
    [not meant to be rude, maar Armando Wafelaar was tot 1956 schoolhoofd op Hogwarts, en Sirius Black (Zwarts) is rond 1960 geboren. Dus eigenlijk is Dumbledore het schoolhoofd. (:]


    [Je doet niet eens mee aan deze RPG :W . We hebben het zo aangepast. Daar is het een RPG voor, hè?]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Severus

    Verdomme, zit ik hier alleen met iemand die niet helemaal goed in haar hoofd is.
    'Nóg een weerwolf, wel ja, toe maar.'
    Ik zucht, en mompel een aantal spreuken in de hoop dat ze helpen de wonden te genezen. Het is omdat ze anders nog doodbloedt, en dat wil ik niet op m'n geweten hebben.
    'Lily vindt me toch al niks meer, dus vertel maar alles door, verklikker,' zeg ik. Mijn ogen flitsen woedend naar de wond die nog steeds niet ophoudt met bloeden.
    Dan kijk ik op, als ik zie dat Perkamentus met Wafelaar aan komt lopen.
    Als ze ons opmerken, worden ze bleek van schrik.
    'Wat is er gebeurd?' vraagt Perkamentus trillend, en buigt zich naar Rebecca.
    'Gebeten door een weerwolf. Remus of Evana,' zeg ik nors. 'Ik heb gedaan wat ik kon.'
    'Aha, ja, goed, Severus, ga jij madame Plijster maar halen, dan kijk ik wat ik verder voor haar kan doen. Jij hebt het in elk geval al een beetje geholpen. Aardig van je,' zegt Wafelaar.
    Een schuldgevoel vermengt zich met het gevoel van trots, als ik opsta om Plijster te halen.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Rebecca.

    'Dat is helemaal niet mijn bedoeling, Severus,' zeg ik en druk de wond enigszins dicht. 'En ik héb alles op een rijtje,' zeg ik en duw met één hand de wond enigszins dicht, wat niet helpt omdat er alleen maar meer bloed uitkomt. 'Je twijfelt aan mij. Puur omdat ik een dreuzeltelg ben en omdat ik omga met andere wezens dan waar jij mee omgaat,' zeg ik en ik kijk hem aan. 'Maar Severus, heb ik jou ooit aangevallen op het feit dat je ouders in scheiding liggen en dat je vader een dreuzel is? Heb ik je óóít veroordeeld omdat je zo dol bent op de zwarte kunsten? En wat, zeg het eens, wat heb ik gedaan waardoor je mij toch zo vreselijk haat? Centauren zijn en blijven schuw voor mensen, het is al een wonder dat Rohan je niet af heeft gemaakt, maar alleen dáárom kan je me toch moeilijk zo haten?' vraag ik en scheur een stuk van mijn t-shirt af om het om de wond te drukken. 'Ik probeerde alleen maar vrienden met je te worden, meer niet. Maar blijkbaar vind je dat onnodig. Goed dan, ga je eigen hachje maar redden, doe maar alsof je me geholpen hebt. Doe vooral je best! Dan schop je het misschien ooit nog tot klassenoudste!'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Severus

    'Vrienden?' Ik lach schamper. 'Geloof je het zelf. Eerst zeg je dat je alleen optrekt met Fred en al die gekke beesten in het bos, en je voor de rest niemand nodig hebt, en dan blijkt dat je het opeens allemaal gedaan hebt om vrienden met me te worden.'
    Ik rol met mijn ogen.
    'En als je ooit nog behoefte hebt aan vriendschap, staat mijn deur niet meer open. Ik geloof dat Perkamentus, Wafelaar en Plijster de zorg nu overnemen. Hopelijk tot nooit meer ziens.'
    Woedend been ik weg, naar de slaapzaal.

    [Ik maak van Sevvie wel een harteloze freak. Poor Sev.]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [YAY :D James heeft weer kans aha aha aha xD]

    James
    'Uhm.. Hehe tja, daar kan ik niet echt op antwoorden, Lily. Maar nu komt het goed, ik houd me in.' zei hij ongemakkelijk en zag dat Severus boos wegliep.
    'Weet jij wat er aan de hand is met Severus? Nouja, we zien wel, hij is een sterke knul.'
    Andy en Gaby praatte met elkaar en gingen zitten. James liep erheen en zwaaide naar ze. Ze praten over wat er net is gebeurt, terwijl ze praatten kwam Lily er ook bij zitten.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 16:41 ]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [Haha, lol ja. Ge-wel-dig, echt, dit is zó leuk om te RPG'en. Echt, zo'n drama queen ben ik in real life niet echt hoor. Al heb ik wel weinig vrienden. Fred bestaat wel echt, al heeft hij geen broer die Arthur heet, lol. Wel rood haar... Wordt vaak gepest met zijn naam :( . En is hij meer dan alleen een goede vriend, sinds vandaag :3 ]

    Rebecca.

    'Omdat niemand met een modderbloedje om wil gaan, nee,' zeg ik. 'Ik had de hoop eerlijk gezegd al opgegeven. En Fred is honderd maal de man die jij óóít zult zijn, net als "die gekke beesten in het bos". Ik deed het niet alleen voor jou, meer voor Bruna. Best arrogant van je om dat te denken,' zeg ik. To kill him with kindness, voeg ik er aan toe: 'En mijn deur staat altijd open. Voor mensen die het verdienen.'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    {wat is er precies gebeurt?}


    Tijd voor koffie.

    Severus

    'Ach, wat boeit het. Je deurbel is toch kapot, dus niemand kan meer aanbellen. Ik zal hem maar eens laten nakijken als ik jou was,' grijns ik.
    Maar wat zal er voor toekomst zijn? Een toekomst bij Voldemort of een toekomst met Lily? En zal ik überhaupt dan nog wel vrienden hebben? Ik mag eigenlijk van geluk spreken dat ik het nu wel naar m'n zin heb.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 16:47 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Rebecca.

    'Ik verwacht eerlijk gezegd, Severus,' begin ik te vertellen. 'Dat je ergens eenzaam eindigt en dat zou doodzonde zijn. Mensen kunnen ook aankloppen. Lily moet je niet meer, dat zeg je zelf,' zeg ik tegen hem en kijk hem doordringend aan, nog steeds wachtend op mevrouw Plijster. 'Het ga je goed.'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [gefeliciteerd rebecca :D is het aan sinds vandaag ? wat leuk :D
    @Sophie uhm je hebt net Rebecca gebeten en ze heeft ruzie met Severus. en Sophie is volgens mij uhmmm... bij James Gaby Andy en Lily denk ik...]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Severus

    'Ik zie wel. De toekomst is ver weg.'
    Ik zucht.
    'Laat maar. Ik ga slapen.'
    Nu loop ik echt weg naar de slaapzaal, en ga liggen in mijn bed, wachtend op de volgende dag.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Stom broertje. Hij gaat zometeen computeren >_<' Bluh.]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Ja, sinds vanmiddag dan. Ik zie hem vanavond weer, eigenlijk zie ik hem iedere dag. Ben ik wel blij mee X'D]

    Rebecca.

    'Slaap lekker!' zeg ik en ik merk op dat Severus niks meer zegt. Hij zal wel niks meer te zeggen hebben. Ik wacht zo'n vijf minuten - het bloed gutst nog steeds uit mijn been - en zie dan een groot gestalte de gang in lopen. Hagrid. Een zesdejaars van mijn afdeling - en een halfreus. Hij pakt me met één arm op en loopt achter madame Plijster aan.
    'Was er gebeurt, Rebecca?' vraagt hij en ik kijk hem een beetje gefrustreerd aan.
    'Niks bijzonders.'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [Whooo! Applausje voor Rebecca! Gefeliciteerd!!!! :D]

    Bruna Luanne

    Iedereen was uit het zicht verdwenen en ik besloot om terug naar de school te lopen. In de hal aangekomen hoorde ik zware voetstappen die onmiskenbaar van Rubeus Hagrid moesten zijn. Ik volgde het geluid en zag uiteindelijk iets verderop Hagrid lopen samen met madame Plijter en hij had iets vast... Ik rende naar ze toe en zag dat Hagrid Rebecca vast had. 'Ha, die bruna. Hoe is 't ermee?' mijn ogen werden groot bij het zien van het gapende gat in Rebecca's been. 'Wat is er gebeurd?!' vroeg ik hysterisch. Ik keek van Rebecca naar Hagrid, van Hagrid naar madame Plijter en toen weer na Rebecca.