• Ik denk dat heel veel mensen het met mij eens zijn dat het erg irritant is dat er steeds van die oude topics worden gebumpt.
    En dan vooral al die "ik zoek stories" topics, dat is erg irritant. Dus, ik heb een suggestie. Ik wil heel graag dat er een automatisch slot komt op de topics die al heel erg oud zijn. Dus bijvoorbeeld op topics die al ouder zijn dan een jaar.

    En jammer dan dat iemand er niet meer kan reageren, dan maakt diegene maar een nieuw topic!

    Dus, voor of tegen?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Discord schreef:
    Het gebeurt gewoon weer! Ene Gingerangel loopt de topics af. Ze is nu bij november D:


    Waarom zie ik dat nooit? D:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lovingly schreef:
    (...)

    Waarom zie ik dat nooit? D:


    kijk je bij de stories gezocht topic? Het eerste wat je moet doen is kijken naar de datum. Dan zie je het meer dan genoeg. 3/4e van de topics is meer dan een maand oud


    quidquid excusatio prandium pro

    voor


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Discord schreef:
    (...)

    kijk je bij de stories gezocht topic? Het eerste wat je moet doen is kijken naar de datum. Dan zie je het meer dan genoeg. 3/4e van de topics is meer dan een maand oud


    Volgens mij heb ik die geblokt :W

    Edit: gevonden (a)

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 15:02 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lovingly schreef:
    (...)

    Volgens mij heb ik die geblokt :W


    En dat is dus juist waar het grootste probleem zit :P

    Ik wou dat ik ook kon blokken D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb ze al gevonden :W
    Maar ik had ze niet geblokt, gewoon genegeerd (a)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    O, trouwens. Ik wil nog even reageren op Sevda:
    Jij zei dat je de mensen dan maar moet straffen als ze zulke topics bumpen. Helaas gebeurt dit meerdere keren op een dag en ik denk niet dat het helpt om ze steeds te straffen, sommige mensen willen gewoon niet luisteren.
    Dus dan maar gewoon sluiten, en ik herhaal nog één keer, topics zonder sticky zijn meestal niet meer relevant na een jaar!

    Dus.


    "Well, well. Look who we've got here!"