• Ik denk dat heel veel mensen het met mij eens zijn dat het erg irritant is dat er steeds van die oude topics worden gebumpt.
    En dan vooral al die "ik zoek stories" topics, dat is erg irritant. Dus, ik heb een suggestie. Ik wil heel graag dat er een automatisch slot komt op de topics die al heel erg oud zijn. Dus bijvoorbeeld op topics die al ouder zijn dan een jaar.

    En jammer dan dat iemand er niet meer kan reageren, dan maakt diegene maar een nieuw topic!

    Dus, voor of tegen?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Pendule schreef:
    (...)Ik heb ook een topic met stories die dan in een story worden geplaatst om sneller verhalen terug te vinden die je aanspreken. Ik bewerk die niet iedere dag maar om de zoveel maanden. Het is nog maar sinds kort een sticky geworden, maar daarom was hij voordien niet minder belangrijk. Uiteindelijk kunnen users met een opgelost probleem altijd zelf een mod vragen om hun topic te sluiten, dan kan er ook niet meer op gereageerd worden.

    Dan vraag je aan een mod of jouw algemene topic een sticky kan worden. Het is gewoon verschrikkelijk irritant om al die oude topics voorbij zien te komen. En na verloop van tijd is zo'n topic gewoon verouderd, omdat de informatie niet meer klopt dankzij deze veroudering.
    Het zorgt gewoon voor minder irritatie en dat kunnen we wel gebruiken.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik zie er geen nadelen in, als de stickies open blijven...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Cherokees schreef:
    (...)
    Dan vraag je aan een mod of jouw algemene topic een sticky kan worden. Het is gewoon verschrikkelijk irritant om al die oude topics voorbij zien te komen. En na verloop van tijd is zo'n topic gewoon verouderd, omdat de informatie niet meer klopt dankzij deze veroudering.
    Het zorgt gewoon voor minder irritatie en dat kunnen we wel gebruiken.


    Mensen die een halfjaar later posten in een topic waarin iemand vraagt of een artiest van het podium valt met de mededeling dat dat zes maanden geleden was <_<


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    (...)

    Als de mods zelf ieder topic na verloop van tijd moeten sluiten wordt dat waanzinnig veel werk.
    Dat moeten ze toch niet doen, ze doen dat nu toch ook niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pendule schreef:
    (...)Dat moeten ze toch niet doen, ze doen dat nu toch ook niet.


    En kijk wat we krijgen: Snachts om 12 uur komen de dooiestoryzoektopics tevoorschijn uit hun hoekjes en het duurt tot in de middag voordat die allemaal weer teruggeduwd zijn.


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    (...)

    En kijk wat we krijgen: Snachts om 12 uur komen de dooiestoryzoektopics tevoorschijn uit hun hoekjes en het duurt tot in de middag voordat die allemaal weer teruggeduwd zijn.


    Weet je hoe je die weg kan krijgen? SPAMMEN. -loopt nu weer heel stilletjes het topic uit alsof er niks gebeurd is


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik snap eerlijk gezegd niet waar Pendule zich druk om maakt. Als ze zulke "belangrijke" informatie wil behouden, dan kopieert ze dat toch gewoon en zet het in een Word-document? :W


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ridder schreef:
    (...)

    Weet je hoe je die weg kan krijgen? SPAMMEN. -loopt nu weer heel stilletjes het topic uit alsof er niks gebeurd is


    FUCK YEAH!

    Waar zijn die spambots als je ze nodig hebt? ik wil een trouwjurk!


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    (...)

    FUCK YEAH!

    Waar zijn die spambots als je ze nodig hebt? ik wil een trouwjurk!


    Haha. Spambots zijn niet zo moeilijk te vinden. :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cherokees schreef:
    Ik snap eerlijk gezegd niet waar Pendule zich druk om maakt. Als ze zulke "belangrijke" informatie wil behouden, dan kopieert ze dat toch gewoon en zet het in een Word-document? :W
    Ik maak me nergens druk om. Ik wil het gewoon niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik wil het ook niet.

    voor :Y)


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    PinkaminaPie schreef:
    voor

    Het gebeurt gewoon weer! Ene Gingerangel loopt de topics af. Ze is nu bij november D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Wat maakt het nou uit dat zulke oude topics worden gesloten? Na een jaar is het niet meer relevant, punt.
    Je kunt ook weer duidelijk zien wie graag dwars liggen, pfft.


    "Well, well. Look who we've got here!"