• Ik denk dat heel veel mensen het met mij eens zijn dat het erg irritant is dat er steeds van die oude topics worden gebumpt.
    En dan vooral al die "ik zoek stories" topics, dat is erg irritant. Dus, ik heb een suggestie. Ik wil heel graag dat er een automatisch slot komt op de topics die al heel erg oud zijn. Dus bijvoorbeeld op topics die al ouder zijn dan een jaar.

En jammer dan dat iemand er niet meer kan reageren, dan maakt diegene maar een nieuw topic!

Dus, voor of tegen?

"Well, well. Look who we've got here!"

Rivendell schreef:
    (...)

En misschien de algemene en officiële topics, als dat mogelijk is.

Dat zijn nde gestickiede topics (geloof ik xD)

quidquid excusatio prandium pro

Great minds think alike, eu. Hier dacht ik laatst ook over na. Very good idea _O_

"I shut my eyes in order to see.'

Discord schreef:
    (...)

Dat zijn nde gestickiede topics (geloof ik xD)

Nope, niet allemaal.
    Damnit, I'm still here. I'm going under the covers.
    (bat)

Have you ever been alone in a crowded room?

Nou, iedereen is het er zowat mee eens, dus ik zeg: invoeren die handel! *O*

Voor. :3

Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

Rivendell schreef:
    (...)

Nope, niet allemaal.
    Damnit, I'm still here. I'm going under the covers.
    (bat)

You're going under the covers?

NOT SAYING NO TO THAT :D

Trouwens, is dit niet eerder voorgesteld?

Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Tegen. Sommige topics liggen een tijdje stil, maar blijven belangrijk.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Voor.

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Pendule schreef:
    Tegen. Sommige topics liggen een tijdje stil, maar blijven belangrijk.

Het gaat niet om de topics met een sticky, die blijven open. Maar de rest is nogal onbelangrijk, dus dat kan gesloten worden.

Cherokees schreef:
    (...)
    Het gaat niet om de topics met een sticky, die blijven open. Maar de rest is nogal onbelangrijk, dus dat kan gesloten worden.
    Ik heb ook een topic met stories die dan in een story worden geplaatst om sneller verhalen terug te vinden die je aanspreken. Ik bewerk die niet iedere dag maar om de zoveel maanden. Het is nog maar sinds kort een sticky geworden, maar daarom was hij voordien niet minder belangrijk. Uiteindelijk kunnen users met een opgelost probleem altijd zelf een mod vragen om hun topic te sluiten, dan kan er ook niet meer op gereageerd worden.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Voor

Voor.

Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

Lovingly schreef:
    voor :3

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Pendule schreef:
    (...)Ik heb ook een topic met stories die dan in een story worden geplaatst om sneller verhalen terug te vinden die je aanspreken. Ik bewerk die niet iedere dag maar om de zoveel maanden. Het is nog maar sinds kort een sticky geworden, maar daarom was hij voordien niet minder belangrijk. Uiteindelijk kunnen users met een opgelost probleem altijd zelf een mod vragen om hun topic te sluiten, dan kan er ook niet meer op gereageerd worden.

Als de mods zelf ieder topic na verloop van tijd moeten sluiten wordt dat waanzinnig veel werk.