• Nieuwjaar is alweer voorbij, maar ik wil toch eventjes iedereen gelukkig nieuwjaar wensen. Dus dat is hierbij al gedaan.
    Maar ... ik heb deze topic niet geopend om dat te zeggen. Ik heb namenlijk voor nieuwjaar geld gekregen. Normaal ging ik er een nieuwe MP3 mee kopen, want mijne is kapot. Nu ja dat gaat dus niet door, want ik heb dus een nieuwe gekregen :D
    Nu ja.. Ik wil nu boeken kopen met dat geld, want er zijn nog veel boeken die ik wil lezen. Maar er is een probleempje. Omdat ik zoveel boeken wil lezen weet ik niet welke ik moet kopen.
    Ik kan niet kiezen tussen :
    - de hongerspelen, vlammen, spotgaai
    - Fallen, kwelling, passie
    - narnia
    - en misschien weet iemand nog andere goede boeken?

    Kan iemand mij helpen? Ik ga zowiezo alle boeken in dat lijstje lezen ( + nog andere) Maar ik kan niet kiezen welke ik ga kopen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Fallen, kwelling en passie, sowieso. Die andere zijn erg slecht.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 22:13 ]


    comfort in c h a o s

    Ik zou de hongerspelen enzo als eerst kopen want die komt binnenkort in de bios en het is leuk als je bijvoorbeeld eerst de boeken hebt gelezen en dan de film kunt gaan zien.

    Narnia. Buy. Narnia.

    Of de boeken van Philip Pullman (The golden compass)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Austen schreef:
    Fallen, kwelling en passie, sowieso. Die andere zijn erg slecht.


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    De Hongerspelen. _O_


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik ken alleen Narnia en de Hongerspelen. Maarja.. opzich is het wel leuk eerst de Hongerspelen gelezen te hebben voordat de film uitkomt. Maar... Narnia is echt keigoed. I can't choose D:

    Anyway, de eerste boeken die ik nu ga kopen zijn de boeken van de GONE-serie ^^


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Howl schreef:
    Ik zou de hongerspelen enzo als eerst kopen want die komt binnenkort in de bios en het is leuk als je bijvoorbeeld eerst de boeken hebt gelezen en dan de film kunt gaan zien.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Gallagher schreef:
    De Hongerspelen. _O_


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Narnia is leuk, heel veel van Terry Pratchet is leuk, ALLES over Midden Aarde is leuk, Wolvensaga van Kathe Recheis is leuk, annimorphs serie is leuk... Kan nog wel even doorgaan xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Lees
    Soulmates
    Verwelken
    dat zijn echt mooie boeken
    of
    Boy7


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    De hongerspelen! Ik had alledrie de boeken echt snel uit. Zó mooi.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    de bezoeker(als je van een moord-detectif boek houd)


    You can't not look cool with a crossbow.

    Ja ik wou er wel veel lezen , maar narnia wil ook heel graag lezen en de film zien omdat ik een toneel stuk moet spelen in da genre!


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Voiceless schreef:
    De hongerspelen! Ik had alledrie de boeken echt snel uit. Zó mooi.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Gallagher schreef:
    De Hongerspelen. _O_


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky