• Heey,

    Ik moet voor gym een les zelfverdediging -Boksen- geven, alleen ik heb geen flauw idee hoe ik moet beginnen met zo iets. Ik moet per se een les boksen doen (we mocht niet zelf kiezen en ook niet ruilen), ik weet geen leuk warming up -omdat mijn klas niet sportief is- en dit is onderdeel van mijn examen. -I'm screwed-

    Weet jullie misschien iets leuks als warming up en misschien nog wat bokstips of zo?

    Alvast bedankt (:

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 12:41 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik kan helemaal niets van boksen. ><


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    o, lastig
    laat ze gewoon rondjes rennen en als je 1x fluit moeten ze achteruit gaan lopen alas je twee keer fluit moeten ze plat op hun rug gaan liggen en weer opstaan, zoiets misschien?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Je kan ze inderdaad laten lopen als opwarming...
    Ik heb heel lang een gevechtssport gedaan en dat was echt elke opwarming dat we moesten lopen.

    Floot men 1 keer op het fluitje, moesten we 5 keer pompen.
    Floot men 2 keer op het fluitje, moesten we 5 sit ups doen.
    Floot men 3 keer op het fluitje, moesten we door onze knieën zakken, de grond raken en zo hoog mogelijk springen met gestrekte armen in de lucht.
    Floot men 4 keer, dan moesten we zo lopen met onze knieën zo hoog mogelijk opgetrokken tot die lesgever terug 4 keer floot.

    Op zich wel vermoeiend, maar het werkte wel en het was best leuk.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Zet ze allemaal op een rij en geef ze allemaal een knal voor hun kop :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Maitresse schreef:
    Je kan ze inderdaad laten lopen als opwarming...
    Ik heb heel lang een gevechtssport gedaan en dat was echt elke opwarming dat we moesten lopen.

    Floot men 1 keer op het fluitje, moesten we 5 keer pompen.
    Floot men 2 keer op het fluitje, moesten we 5 sit ups doen.
    Floot men 3 keer op het fluitje, moesten we door onze knieën zakken, de grond raken en zo hoog mogelijk springen met gestrekte armen in de lucht.
    Floot men 4 keer, dan moesten we zo lopen met onze knieën zo hoog mogelijk opgetrokken tot die lesgever terug 4 keer floot.

    Op zich wel vermoeiend, maar het werkte wel en het was best leuk.

    Met Pompen en sit ups moet ik niet aankomen in mijn klas, omdat ik weet dat ze zoiets sowieso niet doen, mijn klas is niet zo sportief en als ze iets niet leuk/te vermoeiend vinden, doen ze het gewoon niet...


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Misschien kan je ze als opwarming laten touwtjespringen? En stretchen?


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Tragically schreef:
    (...)
    Met Pompen en sit ups moet ik niet aankomen in mijn klas, omdat ik weet dat ze zoiets sowieso niet doen, mijn klas is niet zo sportief en als ze iets niet leuk/te vermoeiend vinden, doen ze het gewoon niet...


    Leuke klas heb jij:Y)
    Wat doen ze dan wel graag?
    Want bijna alles wat met boksen te maken heeft is vermoeiend :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Maitresse schreef:
    (...)

    Leuke klas heb jij:Y)
    Wat doen ze dan wel graag?
    Want bijna alles wat met boksen te maken heeft is vermoeiend :')

    Ik weet het:W
    Onze gym docent word gek van mijn klas :W
    Eumh... trefbal, Volleybal -met veel gemekker en gezeik-, korfbal en zo'n vaag spel met 'tampons' of zo iets. Ik ken dat spel niet goed, geen idee hoe ik dat moet uitleggen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Mijn klasgenoten deden zolaatst kickboxen. Moesten we met die kickboxen eerst zachtjes slaan tegen elkaars handschoenen, twee mensen btw. Dan legden ze wat uit en moesten we dat na doen.
    Ik vond het super om te doen, omdat het heel wat anders was en ik kon mijn energie ook goed kwijt!


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Dit topic kan gesloten worden, ik heb de les inmiddels al gegeven (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.