• Wat vinden jullie van haar in de films? Ikzelf vind haar namelijk helemaal geen leuk personage meer sinds ze in de films is verschenen. "Don't call me Nymphadora" is naar mijn mening de meest verpeste quote die ze van het boek naar de film hebben gehaald. En misschien komt dat deels door de actrice, maar ook omdat ze Tonks helemaal geen diepgang hebben gegeven. Ik vind het wel vaker zo dat ze in de films personages slecht hebben uitgewerkt.
    Dus mijn vraag is: wat vind jij van Tonks?


    I really fücked it up this time, didn't I my dear?

    Histoire schreef:
    In de boeken is ze echt geweldig, maar in de film komt ze te weinig voor. Je leert de echte Tonks niet echt goed kennen, ze is niet genoeg uitgewerkt en zo die vrolijke karaktereigenschappen heb je niet in de film.
    Tonks uit de film, is niet de Tonks van uit het boek.(cat)


    (Be)lieve in (you)rself

    Ah, maar dat heb ik bij véél meer personages in de films. Er zijn zoveel dingen die ik dan bij hen 'mis', maar ik heb het mezelf maar aangeleerd daar overheen te kijken en gewoon te kijken naar de personages die wel geweldig zijn verfilmd, want dat zijn er ook genoeg.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik vind dat helemaal niet zo, behalve dat ze inderdaad niet veel voorkomt in de films.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Toen ze de acteur van Remus Lupin vroegen wat hij jammer vond aan de films antwoordde hij: Dat ze de relatie tussen mij en Tonks hebben weggelaten. En dan is ook grotendeels zo, in boek zes begin je sympathie voor Tonks te voelen en zeker op het einde als ze gevoelens voor Remus blijkt te hebben. En al helemaal als ze zwanger is van hem. Dat komt in de film helemaal niet voor, haar onhandigheid is ook weggelaten. Maar dat waarschijnlijk gewoon zo omdat de films anders veel te lang waren geworden. De regisseur moest keuzes maken.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Rhea schreef:
    Toen ze de acteur van Remus Lupin vroegen wat hij jammer vond aan de films antwoordde hij: Dat ze de relatie tussen mij en Tonks hebben weggelaten. En dan is ook grotendeels zo, in boek zes begin je sympathie voor Tonks te voelen en zeker op het einde als ze gevoelens voor Remus blijkt te hebben. En al helemaal als ze zwanger is van hem. Dat komt in de film helemaal niet voor, haar onhandigheid is ook weggelaten. Maar dat waarschijnlijk gewoon zo omdat de films anders veel te lang waren geworden. De regisseur moest keuzes maken.


    Inderdaad, ze kunnen niet alles filmen en ze moeten gaan selecteren wat wel en wat niet, maar toch moet het verwarrend zijn, wanneer je de boeken niet las, je Harry op het einde hoort zeggen: Het spijt me van je zoon.
    Dan heb je volgens mij toch wel even een: 'Huh-Heeft -hij -een -zoon ?-moment. Misschien hadden ze haar zwangerschap toch niet volledig moeten wegwerken, want zo is het nogal verwarrend. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.