• Hooi, ben nu bezig met mijn eerste story. Het heeft met Justin Bieber te maken.

    Interesse? link ---> http://www.quizlet.nl/stories/72973/we-found-love-in-a-hopeless-place-ft-justin-bieber/

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 10:18 ]

    Wilt niemand hem lezen? :S

    echt niemand? im gonna delete it then...

    Misschien lezen er mensen toch?. Je moet gelijk negatief zijn over je verhaal.


    we danced all night to the best song ever.

    Als je puur voor de reacties schrijft, dan gaat natuurlijk niemand 'm lezen. Ik zou zeggen, zorg dat je in dit topic een beschrijving zet, een cover en een link die je aan kan klikken, dat maakt het een stuk aantrekkelijker voor mensen om het te lezen. En misschien kan je ook een beetje geduldiger zijn, lezers komen niet altijd van de ene op de andere dag, die komen pas als je er moeite voor doet door goed te schrijven :3


    “Love is a contradiction.”

    Ladylit schreef:
    Als je puur voor de reacties schrijft, dan gaat natuurlijk niemand 'm lezen. Ik zou zeggen, zorg dat je in dit topic een beschrijving zet, een cover en een link die je aan kan klikken, dat maakt het een stuk aantrekkelijker voor mensen om het te lezen. En misschien kan je ook een beetje geduldiger zijn, lezers komen niet altijd van de ene op de andere dag, die komen pas als je er moeite voor doet door goed te schrijven :3


    Bedankt voor de tips! Xx

    We found love - Justin Drew Bieber

    Dit verhaal gaat ook over JB het is echt goed (flower)

    @Nicemay; Ik denk niet dat het de bedoeling is om een oud-promotietopic omhoog te schoppen om zelf je verhaal te promoten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.