• Hou jij van spionnen? Wil jij eens het spannende leven beleven?
    Nou, hier kan je schieten, sluipen, spioneren, trainen en al de andere dingen doen die spionnen doen.
    Doe mee!
    Maak je eigen personages en laat je helemaal gaan.

Naam Personage
    Hierin kunnen jullie met je personage doen wat jullie willen!

Hierbuiten kunnen jullie vragen stellen.

personages:
    3 jaar
    -Zoey Thompson (BeyondOurOwn)
    -Alexia Thompson (BeyondOurOwn)
    11 jaar:
    - Sarah Sanz (proprius)
    14 jaar:
    -Saleah Tovah (AgentDavid)
    15 jaar:
    -Dana Nieon (Buddy)
    -Matthew Livingstone (BelleVue)
    -Amber Somers (Buddy)
    -Amy Somers (BeyondOurOwn)
    -Jake Smith(BelleVue)
    16 jaar:
    -Alex Thompson (BeyondOurOwn)
    -Katherine Bright (BelleVue)
    -Raven Black (Petal)
    Jitse bright (BeyondOurOwn)
    17 jaar:
    -Grace Grey (Cornflakeluv)
    18 jaar:
    -Nathan Bradley (BeyondOurOwn)
    19 jaar:
    -Katie White (shewerewolf)
    21 jaar:
    -Sarina Calle (HurtedHeart)
    -Yelena Zaitseva(C18)

De schoolvakken:
    Vaste vakken (buiten de gewone schoolvakken als wiskunde etc.

- zelfverdediging
    - scherpschieten
    - wapens en uitrustingen (hoe wapens en uitrustingen in orde houden)
    - dril
    - overlevingstechnieken

Extra vakken naar keuze (twee vakken kiezen)
    - techniek (voor wie niet alleen technische snufjes wil gebruiken, maar ook wil maken)
    - scherpschieten (extra)
    - gevechtsport

vrije tijd:(minstens 1 verplicht, meer mag, maar dan heb je niet veel weekend meer)
    -paardrijden
    -schermen
    -muurklimmen
    -duiken

Om 6u 30 moeten ze opstaan en om 7u moeten ze in de eetzaal zijn. Om 7u 30 beginnen de lessen. Er zijn 8 lesuren. Om de twee lesuren is er een speeltijd van 10 minuten behalve 's middags, dan krijgen ze drie kwartier.

uurrooster voor de klas van o.a. Jitse, Alex, Dana, Katherine,...

Uurrooster:

Maandag

dril
    wiskunde

scherpschieten
    Nederlands
    biologie
    overlevingstechnieken

talen
    dril

dinsdag

natuurwetenschappen
    wapens en uitrustingen

zelfverdediging
    wiskunde
    overlevingstechnieken
    scherpschieten

gevechtssport (extra)
    talen

Woensdag

zelfverdediging
    natuurwetenschappen

talen
    scherpschieten
    wapens en uitrustingen
    biologie

scherpschieten (extra)
    dril

donderdag

gevechtssport (extra)
    wiskunde

scherpschieten
    wapens en uitrustingen
    talen
    natuurwetenschappen

Nederlands
    overlevingstechnieken

vrijdag

Nederlands
    dril

natuurwetenschappen
    natuurwetenschappen
    wiskunde
    zelfverdediging

scherpschieten (extra)
    talen

[ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 17:27 ]

“To live will be an awfully big adventure.”

Amber Somers
    'Ik ga slapen,' deelde ik Amy mee. 'Ik denk dat jij al lekker zat heb geslapen met Jake naast je.' Ik grinnikte.

"Ignite, my love. Ignite."

Dana Nieon
    Ik schudde mijn hoofd. 'Ben ik blij dat mijn zus ergens in Europa zit,' zei ik.

Amy Somers
    Ik haalde blozend mijn schouders op.
    "Ik mocht hem tien keer zo veel pijn terug doen als hij me ooit zou pijn doen." legde ik uit.

Alex Thompson
    "Het spijt me Kath, ik denk niet dat ik je kan helpen. Je zult het gewoon moeten ondergaan." lachte ik.

We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

wat was dat van da naar u kijken (waardoor ge ni kon slapen?)

Stiekem was dat Karl die in de kamer is verstopt :'D

Amber Somers
    'Je vertrouwt hem,' zei ik. 'Dat is hartstikke goed. En ik weet zeker dat hij je nooit pijn zou doen.' Ik lachte. Opeens hoorde ik iets aan de andere kant van de kamer. Alsof er een deur op slot gedraaid werd. Ik schoot overeind maar ik zag niks. Ik verbeelde het me vast.

fuck

Amy Somers
    Ik hoorde wat en aangezien ik niemand en niets vertrouwde gelde dat ook voor het donker.
    "Amber, doe het licht aan." mijn stem klonk nog net niet in paniek.

Amber Somers
    Ik hoorde voetstappen en ik ging met mijn hand naar mijn nachtlamp maar iemand pakte mijn pols beet. Ik gilde. Een lach. Ik kon die lach ergens van. Karl! ging het door me heen.
    'Laat me los,' zei ik. Mijn stem klonk dwingend alsof ik niet bang was, maar dat was schijn. Hij lachte nog een keer. Ik greep met mijn andere hand mijn telefoon maar bedacht me dat ik niemand had om hier te bellen. Ik had van niemand het telefoon nummer. Shit, had ik Matthew's telefoon nummer maar gevraagd.
    'Amy,' gilde ik toen in paniek. 'Rennen.' Ik voelde hoe ik opgetild werd en ik kreeg een klap op mijn slaap. Alles werd zwart.

wat moet er nu eigenlijk gebeuren?
    neemt hij je mee of wat? of mij? of wat?

Ik heb geen idee. :'D. Ik begin meestal gewoon ergens mee en dan kijk ik wel hoe de andere gaat reageren en dan kan ik weer wat er bij verzinnen :'D.

Er kunnen nu namelijk meerdere dingen gebeuren.
    Of ze worden meegenomen, Alleen Amy wordt meegenomen, Amy weet te ontsnappen en gaat hulp halen. Of mensen horen hun gillen.

;$

nou meestal is Amy zijn slachtoffer, maar ik heb een idee
    zij weet te ontsnappen en als hij haar kwijt raakt neemt hij genoegen met Amber.
    Zo iets?

Nou, ik dacht eerder dat hij Amber bewusteloos had geslagen zodat zij Karl niet kon tegen houden om Amy mee te nemen.
    En dat past perfect bij jouw idee _O_

Ik ga nu Hp kijken, dus er is een kans dat ik langzaam reageer.

Amy Somers
    Ik liep in het donker naar de deur en probeerde ze open te trekken. Maar ze gaf geen centimeter mee. Ik zocht naar de sleutel, die we anders steeds op de deur laten zitten, maar hij was weg. Ik hoorde hoe Karl dichterbij kwam en raakte in paniek. Ik voelde hoe hij mijn arm probeerde beet te pakken, maar het was even donker voor hem als voor mij en hij miste. Ik wist niets anders dan iets terug te doen. Ik sloeg voor me en voelde hoe mijn hand op zijn buikspieren terecht kwam. Dit had mij even veel pijn gedaan als bij hem. Hij gromde en greep mijn pols beet.
    "Nee." in een daad van wanhoop begon ik in zijn greep te spartelen. Mijn knie kwam hard in zijn weke delen terecht en hij liet me kreunend los. Ik bleef even verbaasd staan, maar bedacht toen dat ik iets moest doen. Maar wat? Ik dacht aan een trap die ik geleerd had bij zelfverdediging, je kan er ook een deur mee uittrappen. De eerste keer mislukte het en pas na nog twee trappen vloog de deur open. Ik liep snel de gang op en liep een willekeurige richting uit.
    "Verdomme Rebecca, hier."
    Nee, nee, dacht ik. Ik keek achter me en zag hem achter me aan lopen. Ik liep de trap op en ergens in het midden van de bovenste gang, greep hij mijn pols. Ik zette het op een gillen, tot hij zijn hand voor mijn mond sloeg.

Jake Smith
    Ik hoorde gegil op de gang en trok zo snel als ik kon de deur open. Daar zag ik Amy en die gast van daarstraks staan. Ik gaf hem een trap op zijn ribben en hij liet Amy vloekend los.

Nathan Bradley
    Ik trok snel een broek aan en liep naar buiten. Ik zag hoe Jake een man op zijn ribben stampte. Een meisje dat enorm veel op Amber leek, stond erbij. Ik ging naast Jake staan. De man bekeek ons even en draaide zich toen om.

Jake Smith
    Amy was helemaal in paniek en ik nam haar beschermend in mijn armen.

Amber Somers
    Alles deed pijn maar de zwarte vlekken waren weg getrokken. Mijn hoofd bonkte als een gek en de pijn was bijna niet te harden. Ik stond op maar al gauw zakte ik weer door mijn knieën. Kom op. Ik probeerde me omhoog te trekken aan de tafel maar toen ik net stond viel ik weer bewusteloos neer.