• Hou jij van spionnen? Wil jij eens het spannende leven beleven?
    Nou, hier kan je schieten, sluipen, spioneren, trainen en al de andere dingen doen die spionnen doen.
    Doe mee!
    Maak je eigen personages en laat je helemaal gaan.

    Naam Personage
    Hierin kunnen jullie met je personage doen wat jullie willen!

    Hierbuiten kunnen jullie vragen stellen.


    personages:
    3 jaar
    -Zoey Thompson (BeyondOurOwn)
    -Alexia Thompson (BeyondOurOwn)
    11 jaar:
    - Sarah Sanz (proprius)
    14 jaar:
    -Saleah Tovah (AgentDavid)
    15 jaar:
    -Dana Nieon (Buddy)
    -Matthew Livingstone (BelleVue)
    -Amber Somers (Buddy)
    -Amy Somers (BeyondOurOwn)
    -Jake Smith(BelleVue)
    16 jaar:
    -Alex Thompson (BeyondOurOwn)
    -Katherine Bright (BelleVue)
    -Raven Black (Petal)
    Jitse bright (BeyondOurOwn)
    17 jaar:
    -Grace Grey (Cornflakeluv)
    18 jaar:
    -Nathan Bradley (BeyondOurOwn)
    19 jaar:
    -Katie White (shewerewolf)
    21 jaar:
    -Sarina Calle (HurtedHeart)
    -Yelena Zaitseva(C18)



    De schoolvakken:
    Vaste vakken (buiten de gewone schoolvakken als wiskunde etc.

    - zelfverdediging
    - scherpschieten
    - wapens en uitrustingen (hoe wapens en uitrustingen in orde houden)
    - dril
    - overlevingstechnieken


    Extra vakken naar keuze (twee vakken kiezen)
    - techniek (voor wie niet alleen technische snufjes wil gebruiken, maar ook wil maken)
    - scherpschieten (extra)
    - gevechtsport

    vrije tijd:(minstens 1 verplicht, meer mag, maar dan heb je niet veel weekend meer)
    -paardrijden
    -schermen
    -muurklimmen
    -duiken


    Om 6u 30 moeten ze opstaan en om 7u moeten ze in de eetzaal zijn. Om 7u 30 beginnen de lessen. Er zijn 8 lesuren. Om de twee lesuren is er een speeltijd van 10 minuten behalve 's middags, dan krijgen ze drie kwartier.

    uurrooster voor de klas van o.a. Jitse, Alex, Dana, Katherine,...



    Uurrooster:


    Maandag

    dril
    wiskunde

    scherpschieten
    Nederlands
    biologie
    overlevingstechnieken

    talen
    dril

    dinsdag

    natuurwetenschappen
    wapens en uitrustingen

    zelfverdediging
    wiskunde
    overlevingstechnieken
    scherpschieten

    gevechtssport (extra)
    talen

    Woensdag

    zelfverdediging
    natuurwetenschappen

    talen
    scherpschieten
    wapens en uitrustingen
    biologie

    scherpschieten (extra)
    dril

    donderdag

    gevechtssport (extra)
    wiskunde

    scherpschieten
    wapens en uitrustingen
    talen
    natuurwetenschappen

    Nederlands
    overlevingstechnieken

    vrijdag

    Nederlands
    dril

    natuurwetenschappen
    natuurwetenschappen
    wiskunde
    zelfverdediging

    scherpschieten (extra)
    talen

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 17:27 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amber Somers
    Ik schudde mijn hoofd. 'Dat komt door jou. Jij maakt van die verkeerde opmerkingen.' Ik grijnsde. 'En een nacht kusje, telt dat mee?' Ik voelde me rood worden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Amy Somers
    Ik dacht even na.
    "Nee, dat is normaal." ik lachte. We kwamen de kantine binnen en ik haalde wat te eten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amber Somers
    'Dan hebben we niks gedaan,' zei ik. Ik jatte een appel van het dienblad van Amy en nam een hap. 'We zijn onschuldig. Maar vertel me nu eens, hoe zit het nu tussen jou en Jake?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Amy Somers
    Ik ging zitten en keek naar mijn dienblad.
    "Hoezo?" vroeg ik onschuldig.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amber Somers
    'Ik weet dat jij hem leuk vindt. Maar wat vindt hij van jou?' Ik keek haar vragend aan. 'Vindt hij je leuk?'


    Dana Nieon
    Ik liep door de gangen. Ja, dit keer helemaal alleen. De wond was zo ver mogelijk genezen dus ik hoefde geen brede das meer om. Ik voelde me goed, goed en gezond. Jitse was niet in zijn kamer geweest dus had ik besloten om zelf naar de kantine te gaan. Ik was het zat om bang te zijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Amy Somers
    "Ik weet niet." mompelde ik.

    Jitse Bright
    Ik had net dat stomme korset terug gebracht en kon weer vrijelijk ademen. Ik besloot al naar de kantine te gaan. Ik nam een dienblad, vulde het en dacht aan mijn wraakactie voor Kath terwijl ik naar een tafel liep.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amber Somers
    Ik keek Amy aan. 'Ik wel,' zei ik met een glimlach. Het straalde gewoon van hun alle twee af dat ze elkaar leuk vonden.


    Dana Nieon
    Het voelde goed om gewoon mezelf weer te kunnen zijn. Niet bang, niet gewond. Gewoon Dana. Ik liep de kantine in en zag Jitse al ergens zitten. Ik pakte ook wat eten en ging naast hem zitten. 'Hallo,' zei ik met een glimlach. Want ik kon niks anders dan glimlachen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Amy Somers
    "Dan zie jij meer dan ik." mompelde ik. Ik stak een hap aardappelpuree in mijn mond.

    Jitse Bright
    "Hoi." zei ik met een afwezige blik. Ik vroeg me af of ik alles had voor mijn wraakactie. Ik bedacht hoe ik het zou doen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amber Somers
    'Klopt,' zei ik. 'Misschien vertel ik het, misschien ook niet.' Ik nam nog een hap van mijn appel.


    Dana Norems
    'Ook leuk om jou weer te zien,' zei ik. Ik rolde met mijn ogen. Ik wilde eigenlijk Jitse het goede nieuws vertellen maar daar had ik opeens geen zin meer in. Ik pakte een aardbei en stopte die in mijn mond.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Amber Somers
    'Klopt,' zei ik. 'Misschien vertel ik het, misschien ook niet.' Ik nam nog een hap van mijn appel.


    Dana Norems
    'Ook leuk om jou weer te zien,' zei ik sarcastisch. Ik rolde met mijn ogen. Ik wilde eigenlijk Jitse het goede nieuws vertellen maar daar had ik opeens geen zin meer in. Ik pakte een aardbei en stopte die in mijn mond.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Amy Somers
    "Hoe bedoel je?" vroeg ik achterdochtig

    Jitse Bright
    "Sorry" grijnsde ik schuldbewust. "Ik dacht na." Ik boog voorover, vragend om een kusje.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amber Somers
    'Tja, ik weet dingen die jij niet weet,' zei ik mysterieus. Ik wist dat Amy er niet tegen kon als er dingen voor haar achter gehouden werd.


    Dana Nieon
    Ik slikte de aardbei door en keek Jitse aan.
    'En nu weer lief doen?' vroeg ik arrogant. Ik bleef hem een paar seconde zo aan kijken en glimlachte toen. Ik gaf hem een klein kusje.
    'Ik heb trouwens geweldig nieuws,' zei ik daarna. 'Ik kom net van mijn psycholoog vandaan. En raad eens wat ze zei.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Amy Somers
    "Doe nou niet zo! Je weet dat ik daar niet tegen kan." klaagde ik.

    Jitse Bright
    "Wat zei hij dan?" vroeg ik oprecht geïnteresseerd.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amber Somers
    'Klopt,' zei ik. 'Dat weet ik, waarom denk je dat ik zo doe?' Ik grijnsde gemeen naar haar.


    Dana Nieon
    'Het is een zij,' zei ik. 'Maar dat doet het er niet toe.' Ik glimlachte. 'Het is helemaal voorbij. Dat gedoe met Victor. Hij zit in de gevangenis. Ik ben er over heen. Ik kan het hoofdstuk van mijn leven afsluiten. Zo zei mijn psych het dan.' Ik vertelde er maar niet bij dat ik gelogen had toen ik bij haar was. Nog steeds had ik nachtmerries waar hij in voor kwam. Nog steeds was ik af en toe bang. Maar dat hoefde mijn psych en Jitse niet te weten. Jitse zou alleen maar willen praten, net zoals de Psych.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Amy Somers
    Nou dat kon ik ook. Ze haatte het als ik haar negeerde. Dus in plaats van te reageren at ik mooi verder/

    Jitse Bright
    "Dat is geweldig nieuws!" lachte ik. "En je bent ook van je brede das af."
    En ik van dat kutkorset.


    “To live will be an awfully big adventure.”