• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.



    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [Delphine] heeft een kamer met Liv Jented [xLaughing]
    Morte Peires [Delphine] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Samantha Tipton Teletubie heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Maisie Aberforth [Lovingly] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |Delphine
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |Delphine
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna
    - Liv Jented | Laat angsten zien van anderen | xLaughing
    - Maisie Aberforth | Remote sensing | Lovingly

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | Delphine (Overgenomen)

    Docent.
    -Eva Bailey | Disclaimer (Overgenomen)

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.


    Naamveranderingen doorgeven om het overzichtelijk te houden!

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 21:59 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Cat Lincon

    "Het enige waar ik nu behoefte aan heb is chocolade" zei ik dramatisch lachend. Ik keek even naar beneden. "Misschien als ik nog eens val dat ik dan alle-" "Durf niet uit de boom te springen" zei ze dreigend. Ik schoot in de lach. "I'll try" zei ik waarna ik probeerde er deftig uit te komen.

    Destiny Fay Dawson || Telekinsese & Toekomst Tekenen

    Ik grinnikte. 'Wacht. Ik ga eerst.' Behendig klom ik uit de boom en stond beneden te wachten. 'Zo, nu kan ik je opvangen als je, Uh als het je niet lukt.' zei ik toen snel.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cat Lincon

    Ik stond nog zo'n 4 meter boven de grond. "Ah, whatever" zei ik en ik sprong naar beneden. Ik kwam behendig met beide voeten op de grond. "Ik ben een kat, Cat, kat, okay droog" zei ik lachend waarna ik naar binnen liep.

    Destiny Fay Dawson || Telekinsese & Toekomst Tekenen

    Lachend liepen we naar binnen. 'Ik heb een idee. Chocolade ijs, warme chocolademelk MET marshmallows EN Chocolade koekjes.' Ik kreeg al trek. Zonder op haar antwoord te wachten pakte ik alle spullen om alles te maken.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cat Lincon

    "We moeten een geheime plek hebben" zei ik lachend toen ik haar plannen hoorde. "Ik weet het, de jongensbadkamer !". Ze trok een vuil gezicht. "Ik meende het niet hoor !" riep ik erachter. Ik hielp haar met spullen dragen en liep naar de vrijetijdsruimte. "Maak jij even chocomelk ?" vroeg ik.

    Destiny Fay Dawson || Telekinsese & Toekomst Tekenen

    'Ofcourse,' ik liep naar de keuken en maakte chocomelk. Toen het klaar was liep ik terug. 'I'm baaacckk.' zong ik en liep naar de bank.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cat Lincon

    "Volgens mij" zei ik terwijl ik de mok aannam, "moeten we oppassen voor deze geweldige witte bank" zei ik met een grijns. Daarna stak ik mijn lepel in het chocoladeijs. "Ik hoop ook dat niemand komt binnestuiken, dat zou awkward zijn" zei ik waarna ik de lepel in mijn mond stak.

    Destiny Fay Dawson || Telekinsese & Toekomst Tekenen

    'Truee.' zei ik toen ik een koekje at. 'We zijn slecht. Twee mokken warme choco, twee bakken ijs. en één groot pak chocolade koekjes.. Nah we zijn gewoon geweldig.' zei ik kort erna.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cat Lincon

    "Geweldig ? Gewoon geweldig ? Wij zijn freaking awesome !" riep ik uit terwijl ik nog een volle lepel ijs in mijn mond stak.

    Destiny Fay Dawson || Telekinsese & Toekomst Tekenen

    'EPIC AWESOMENESS' riepen we luid terwijl we van alles in ons mond hadden. 'Damn Cat, I'VE MISSED THISS.' riep ik blij toen ik haar een stevige knuffel gaf. Ze grinnikte. Maar natuurlijk moest dit geweldige moment worden verpest door mijn telefoon. Ik keek op en pakte mijn telefoon. Ik bleef staren. 'Neem je niet op?' vroeg ze toen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cat Lincon

    "Ooh wacht ik neem op !" zei ik terwijl ik haar telefoon uit haar handen trek. Ik sta op. Mijn ogen worden groot en ik knijp mijn neus dicht. "Hallo ?" zeg ik met mijn toegeknepenneus stem. "Justin, Justin, nee sorry ik ken geen Justin, alleen Justin Bieber, maar i don't give a fuck about that guy !" riep ik luid met gewonen stem. "Wie ik ben ? Belediging, Queen Catherine the 3th" zei ik met bekakt stemmetje. "Destiny ? Nee ken ik niet, byeh !". Daarna drukte ik op het rode telefoontje. "Het was Justin" "Nee serieus ?" zei ze sarcastisch. "Ja echt waar" zei ik met een knikkend hoofd.

    Destiny Fay Dawson || Telekinsese & Toekomst Tekenen

    'Justin..' 'Wat is er?' 'Nou kijk, hij is dus mijn ex..We hadden precies een week en hij gaf me een ketting als cadeau. Ik was zo blij dat ik mijn armen in de lucht gooide en je begrijp 't al. Ik deed het perongeluk en twee glazen vlogen richting zijn hoofd. Hij keek geschrokken en ik heb het hem verteld. Hij zei dat het hem niks uitmaakte en dat hij het geheim zou houden, maar twee dagen later was het al verspreid. Ik werd uitgescholden voor freak, monster en al dat soort dingen. Hij maakte het uit en liet me alleen achter. Ik had toen alleen nog mijn beste vriendin die me begreep alleen sinds kort heeft die me ook laten zitten net als Justin. Ik was er kapot van had niks meer van hem gehoord en toen opeens. Die dag dat Alex en ik ruzie hadden belde hij op. Hij zei dat het hem speet maar ik ben er klaar mee, heb hem uitgescholden en opgehangen. Sinds dien krijg ik vreemde tweets, DM's, smsjes en belt hij mij.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cat Lincon

    "Pff, weet je wat ik daar tegen zeg ?" vroeg ik. Ik liep naar de piano, gooide het stoeltje weg en begon zo luid ik kon het liedje F*ck You te spelen en natuurlijk schreeuwde ik mee. Ze lachte en sprong op mijn piano en zong vrolijk mee.

    [pc is plat sorry xs]

    Destiny Fay Dawson || Telekinsese & Toekomst Tekenen

    Lachend zongen we mee met het liedje.'F*ck you.' We hadden de tekst een beetje veranderd en het klonk geweldig. 'Oh yes he's a goldigger.' zong ik vrolijk mee. Ik stond op en begon vrolijk te dansen op de piano. 'Cat I love you you've got EPIC AWESOMNESS' zei ik ertussen door.


    The duty of youth, is to challenge corruption.