• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.



    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [Delphine] heeft een kamer met Liv Jented [xLaughing]
    Morte Peires [Delphine] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Samantha Tipton Teletubie heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Maisie Aberforth [Lovingly] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |Delphine
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |Delphine
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna
    - Liv Jented | Laat angsten zien van anderen | xLaughing
    - Maisie Aberforth | Remote sensing | Lovingly

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | Delphine (Overgenomen)

    Docent.
    -Eva Bailey | Disclaimer (Overgenomen)

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.


    Naamveranderingen doorgeven om het overzichtelijk te houden!

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 21:59 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [In de boom in de tuin, helemaal vanachter wel !]

    Cat Lincon

    "Ik haat je echt" zucht ik weer naar de hemel. Of het lag aan mij of het was lot maar ik hoorde alleen maar liedjes die te maken hadden met dat ding waar iedereen last van heeft. Jaja, je weet het wel lie- ik ga het niet uitspreken. Ik ging recht staan, gooide mijn andere schoen uit en kroop verder de boom in. Ik wil en zal een deftig antwoord krijgen.

    Destiny Fay Dawson || Telekinsese & Toekomst Tekenen

    Ik liep meteen weg. Naar buiten. Mijn gevoel zei me dat ze daar was. Ik zocht haar. Ik vond haar schoen. 'Cat?' Ik klom de boom in en klom naar haar toe.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cat Lincon

    Ik hoorde mijn naam maar ging nog een tak hoger. Ik kon verder dan de tuin kijken want eindelijk had ik verder dan de schutting durven klimmen. Ik haalde mijn oortje uit mijn oren want als het stil was kon je de muziek ook zo horen. Vlug veegde ik een traan weg toen ik die voelde op mijn wang. Niet voor ik een Deftig antwoord kreeg. Vandaag nog. Hoop ik.

    Destiny Fay Dawson || Telekinsese & Toekomst Tekenen

    'Cat, ik weet dat je hier bent. Ik weet dat neit alles nu even goed is maar ik zal toch om je blijven geven je bent toch één van mijn beste vriendinnen.' Dat laatste zei ik iets zachter. Ik dacht dat ik haar zag en klom hoger. Gelukkig was ik zoals mijn neef altijd zei net een aap. 'Cat praat alstjeblieft?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cat Lincon

    "Des ik ben hier" zei ik terwijl ik naar de volle maan en sterren bleef kijken terwijl mijn muziek zachtjes bleef spelen. Ik weet dat ik Des heb gekwets en daar heb ik dan ook spijt voor.

    Destiny Fay Dawson || Telekinsese & Toekomst Tekenen

    'Eindelijk.' Ik klom naar haar toe. 'Hey, wat is er?' ik zag dat ze had gehuild en trok haar zover dat kon in een boom tegen me aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cat Lincon

    "Niets hoor" mompelde ik tegen haar schouder aan. "De hemel pest me maar voor de rest gaat alles okay" mompel ik erachteraan.

    Destiny Fay Dawson || Telekinsese & Toekomst Tekenen

    'Schat, er is iets mis. En kom niet met je hemel want dat is het niet.' zei ik er snel achter aan. 'So tell me.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cat Lincon

    "Het is ook de hemel !" riep ik uit. "Hij zorgt ervoor dat mijn schoen uitvalt en laat de hele tijd liefdesliedjes door mijn oren gaan !" zei ik erachteraan. "Nouja, het is begonnen met Alex, ik moet een antwoord van hem krijgen en op dit moment wil ik gewoon iets slaan of kapotmaken" zei ik er nog een achteraan.

    Destiny Fay Dawson || Telekinsese & Toekomst Tekenen

    'Alex, dacht het al.' Mompelde ik. 'Je vroeg wat die kus voor hem was he?' ze knikt. 'Hmm, ik kan hem bedreigen? Gewoon dingen op hem afvuren.' zei ik met een evil grijns. Ze grinnikte. 'Nee, maar serieus als hij geen antwoord geeft tot..vanavond vraag je aan Juléan als hij zijn gedachte kan lezen.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cat Lincon

    Ik trok haar nog wat dichter tegen me aan. "Je kan niet geloven hoe hard je me nu helpt" zeg ik zacht, "Zeg nu niet dat ik hetzelfde voor jou zou doen want ik zou waarschijnlijk nog wel 2 dagen depressief zijn, maar je hebt gelijk Juléan moet maar eens helpen" zeg ik er nog eens na. "En als hij nee zegt, dan is het niet erg, daarvoor ga ik niet depressief zijn" lach ik.

    Destiny Fay Dawson || Telekinsese & Toekomst Tekenen

    'Dat is de Cat die ik ken.' Ik gaf haar een bemoedigende knuffel. 'Ik wil ook nog even sorry zeggen dat ik me zo heb gedragen. Ik voelde me gewoon zo ik weet niet.' Zuchtte ik. 'Ik hoop toch dat het goed komt tussen jou Alex. Ik gun het je echt.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cat Lincon

    "Des je moet nog iets weten" mompelde ik. "Toen ik zei dat ik nog nooit een vriendje heb gehad, nou dat was meer een leugen, hij had me wel gevraagd op school maar net toen we 4 minuten officieel samen waren kreeg ik een visioen en dumpte hij me, daarom walgde iedereen op school van me en mijn ouders en het hele dorp, ik zei het gewoon omdat ik hem niet echt beschauwde als vriendje, 4 minuten is een record bij mij" ratelde ik door. Ik keek haar even bang aan voor haar reactie. "Maar nu heb ik besloten volledig eerlijk met je te zijn" zei ik beslist erna.

    Destiny Fay Dawson || Telekinsese & Toekomst Tekenen

    Ik luisterde naar haar verhaal. 'Ik ben heus niet boos op je, ik heb ook met een reden niet gezegd waarom mijn enige vriendje slecht afliep.' Ik trok haar weer in een knuffel. 'Als je wil vertel ik je het. Maar ik zou echt niet boos zijn hoor tenminste daarom neit.' grinnik ik.


    The duty of youth, is to challenge corruption.