• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.



    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [Delphine] heeft een kamer met Liv Jented [xLaughing]
    Morte Peires [Delphine] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Samantha Tipton Teletubie heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Maisie Aberforth [Lovingly] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |Delphine
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |Delphine
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna
    - Liv Jented | Laat angsten zien van anderen | xLaughing
    - Maisie Aberforth | Remote sensing | Lovingly

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | Delphine (Overgenomen)

    Docent.
    -Eva Bailey | Disclaimer (Overgenomen)

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.


    Naamveranderingen doorgeven om het overzichtelijk te houden!

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 21:59 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Cat Lincon

    Ik doe de gitaar weg en loop naar buiten. Alles wat ik wil is een deftig antwoord, niet een ik weet het niet waarvan ik niet eens weet of hij nu loog of niet. Ik liep naar de boom helemaal vanachter in de tuin en ging er in zitten. Meestal kruip ik erin en durf ik niet meer naar beneden, misschien wou ik nu niet meer naar beneden. Ik wou even alles op een rijtje kunnen zetten, en ik wou het antwoord. Ik zou het antwoord respecteren als het negatief was en als het positief was dan ja, wow. Ik haalde mijn iPhone uit mijn zak en de oortjes die erbij zaten. Ik stak ze in mijn oren en luisterde naar de muziek.

    IHeartMusicc schreef:
    (...)

    Btw, wat is dat psycho ding? ik heb dat gemist denk ik? Hoe kreeg ie het?


    [Ghehe, dat is niks ergs XD zo noem ik het gewoon als iemand een serieus gesprek had met Derek. Cat Ali en Alice hebben er alleen 1 gehad geloof ik.]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Jup, ik nog niet mwhuahuahau. Ik heb een idee. ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Destiny Fay Dawson || Telekinsese & Toekomst Tekenen

    'Sam? Samantha?' Kijken als ze me had gehoord. 'Kom je mee naar de vrijetijdsruimte?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sam Tipton

    Ik knikte. "Sorry was even afgeleid daar Cat" zei ik fronsend. Alex waarschijnlijk, player. Ik liep achter haar naar de ruimte en plofte neer op de bank. "Dusss ..." mompelde ik.

    IHeartMusicc schreef:
    [ Jup, ik nog niet mwhuahuahau. Ik heb een idee. ]


    [Nu niks met Derek doen.. Want hij is bezig met gesprek met Alice.. alleen ik moet wachten tot Disclaimer er is]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Nope ik ga nu niks doen. Btw, wat is er gebeurd tussen Alex en Cat?]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Die hebben gezoend. Cat heeft ernaar gevraagd wat die kus betekende en Alex weet et niet ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny Fay Dawson || Telekinsese & Toekomst Tekenen

    'Cat? Alex? Is er wat ergs gebeurd?' vroeg ik meteen. Ja, ik was boos op Cat dat ze met hem zoende voor mijn neus. Maar ze bleef een goede vriendin en als Alex iets had gedaan kwam mijn gave goed van pas.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cat Lincon

    "Pest je me ofzo ?!" riep ik uit naar de hemel. Alles had een reden niet ? Wel mijn broers hadden mijn iPhone kunnen bemachten, dachten ze, laten we haar even pesten, ze hebben dus muziek van Justin Bieber op mijn iPhone gezet terwijl ik er niet echt van hou ofzo. Wel waarom ik nu boos naar de hemel schreeuw, het liedje van Love Me is aan het afspelen en mijn schoen is uitgevallen dus ik moét naar beneden als ik mijn schoen terug wil. "Ik ga er lekker niet achter !" riep ik erachter terwijl ik vlug door mijn muzieklijst ging en een ander liedje nam.

    [ Jhua dat stukje was ik er, geloof me ik werd op dat moment wakker en ze zaten voor mijn neus. XD ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sam Tipton

    "Uh, wel, Cat hecht zich nogal rap aan iemand enzo maar Alex is gewoon de grootste player die ik ooit al heb ontmoet en ze vroeg wat dat zoenen voor hem betekende en hij zei ik weet het niet, ik ben een goeie spion" zei ik. Ze ging vragen hoe ik het wist, dus ik zei het er maar al direct achter.

    [Op zulke momenten zou ik wel een 2e poppetje willen D: XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny Fay Dawson || Telekinsese & Toekomst Tekenen

    'Oh, Ik ga denk ik even naar haar toe.' zei ik vlug. En rende ergens naar toe.

    [ waar is ze?]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Hahaha, soms zou ik dat ook willen...]


    The duty of youth, is to challenge corruption.