• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.



    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [Delphine] heeft een kamer met Liv Jented [xLaughing]
    Morte Peires [Delphine] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Samantha Tipton Teletubie heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Maisie Aberforth [Lovingly] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |Delphine
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |Delphine
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna
    - Liv Jented | Laat angsten zien van anderen | xLaughing
    - Maisie Aberforth | Remote sensing | Lovingly

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | Delphine (Overgenomen)

    Docent.
    -Eva Bailey | Disclaimer (Overgenomen)

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.


    Naamveranderingen doorgeven om het overzichtelijk te houden!

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 21:59 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Elena Demore | -Blz 13 rollentopic-

    Ik wachtte even maar niemand deed de deur open. Ik klopte nog een keer, dit keer wat harder. Als ze nou niet kwamen deed ik het zelf wel.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cat Lincon

    Ik dacht dat ik iemand hoorde kloppen maar besteedde er geen aandacht aan. In plaats daarvan speelde ik nog wat harder.

    [zeg, weet iemand waarom Coldplay een liedje over Mooie Ellebogen heeft gemaakt ? Haha, het is egt hilarisch, hij heeft er ook eentje met Ik ben een ezel, volgens mij weet hij gewoon niet wat hij speelde]

    [ Ik moet gaan kom later terug xx]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Elena Demore | -Blz 13 rollentopic-

    Weer deed niemand de deur open. Achjaah. Ik deed mijn ogen dicht en stelde me voor dat de deur open ging. Ik hoorde nog niks. Ik bleef me concentreren, dat de deur van het slot af ging en de deur open ging. Eventjes later hoorde ik een soort klik. Ik deed me ogen open en zag dat de deur op een kier stond. Ik glimlachte en ging naar binnen. Ik deed de deur weer dicht. 'Hallo?!' riep ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cat Lincon

    Ik stopte met spelen en liep in mijn oo zo gemakkelijke Pointes naar de hal. "Oh Hi, ik ben Cat" zei ik terwijl ik naar haar toeliep.

    Elena Demore | -Blz 13 rollentopic-

    Er kwam een meisje naar me toe gelopen. 'Oh Hi, ik ben Cat,' zei ze. Ik glimlachte naar haar. 'Hallo, ik ben Elena. Ben jij de enige hier?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cat Lincon

    "Nee hoor, lang niet ! Er zijn hier nog 4 jongens vermoed ik, ja 4 en nog een heleboel meisje, geen 10 maar toch rond de 5, alleen zijn ze op sommige momenten verdwenen, dus Elena, wat is jouw gave ?" vroeg ik. Ik had haar zin aankomen, haha, ik ben goed.

    Elena Demore | -Blz 13 rollentopic-


    'Nee hoor, lang niet ! Er zijn hier nog 4 jongens vermoed ik, ja 4 en nog een heleboel meisje, geen 10 maar toch rond de 5, alleen zijn ze op sommige momenten verdwenen, dus Elena, wat is jouw gave ?' ze ratelde maar door. Ik keek haar met grote ogen aan. 'Eh, ik ben een halve onsterfelijke?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cat Lincon

    "Ik wist het !" riep ik uit. Ik keek haar met grote ogen aan. "Ik bedoel dat ik een vermoeden had natuurlijk, ik wist -whatever, ik krijg Visioenen, verleden en toekomst, ik zag je dus al aankomen" zei ik nu iets rustiger. "Okay, even voor de duidelijkheid, het spijt me dat ik zo doorratel maar ik ben een beetje chagrijnig vandaag, niet jouw schuld hoor," probeerde ik traag te zeggen. Nee, Alex zijn schuld natuurlijk.

    Elena Demore | -Blz 13 rollentopic

    'Ik wist het!' riep Cat, waardoor ik schrok. 'Ik bedoel dat ik een vermoeden had natuurlijk, ik wist -whatever, ik krijg Visioenen, verleden en toekomst, ik zag je dus al aankomen,' legde ze rustig uit. Vragend keek ik haar aan. 'Okay, even voor de duidelijkheid, het spijt me dat ik zo doorratel maar ik ben een beetje chagrijnig vandaag, niet jouw schuld hoor,' probeerde ze traag te zegge, wat half mislukte. Ik knikte. 'Het is al goed,' zei ik met een glimlach.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cat Lincon

    "Dus, heb je honger ?" vroeg ik. Oh wacht, ik wist het al, chocolade, veel te veel chocolade. "Ik heb een geldige reden voor het te rap praten, teveel chocolade gegeten, uh-oh, okay, de keuken is daar, ik kom meteen" zei ik toen ik de keuken aanwees. Ik liep vlug naar de vrijetijdsruimte en nam het ijs. Daarna liep ik naar de keuken en zette die vlug terug in de diepvriezer. "Ik hou niet zo van milkshakes" zeg ik lachend.

    Elena Demore | -Blz 13 rollentopic-

    Cat bleeft maar door ratelen. Volgens haar kwam dat door de chocolade. Ik moest daardoor lachen. Ze liet me zien waar de keuken is. Ik keek om me heen en zag dat de keuken best groot was. 'Ehm, eigenlijk zou ik zo wel eens willen weten waar me kamer is,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cat Lincon

    "Je kamer, ooh God, uh ik denk dat je nu een kamer hebt met een ander meisje die nog alleen lag, ik toon het je wel even" zei ik waarna ik haar mee trok naar de trap. "Voor de duidelijkheid, dat is daar het jongensdeel, verboden terrein voor ons, waar we ons dus niet aan houden want dat boeit niet" zei ik. Waarom zei ik het dan ? Okay, kalm Cat kalm. Ik liep de trap op opzoek naar de kamer waar ook de naam Elena op stond. "Hier is het !" zei ik toen ik opeens stopte. "Oh sorry, ik had je eerder moeten waarschuwen" zei ik toen ze tegen me opbotste. "De badkamer is daar zo dus als je je wilt opfrissen dan moet je daar zijn" wijzend naar de badkamer zei ik het tegen haar. Daarna liep ik terug naar beneden. "Er is maar 1 manier om minder actief te worden" zei ik tegen mezelf, "rondjes lopen in de tuin !" daarna liep ik naar buiten en begon ik rondjes te lopen.

    Elena Demore | -Blz 13 rollentopic-

    Een heel waslijst noemde ze op. Wat waar was. En wie waar niet mocht komen. Ook al was dat overbodige informatie, wat ik begreep. Ik volgde haar en hoopte dat ik alles maar kon onthouden. De rondleiding stopte bij de tuin, waar Cat rondjes ging lopen. Ik had mijn koffers al achtergelaten in mijn kamer. 'Weet je ook toevallig met wie ik samen slaap?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cat Lincon

    "Hmm, ik denk met een meisje dat hier ook nog niet zo lang is, Maisie ? Ja Maisie" zei ik terwijl ik even stopte. "Ooh trouwens, het is het beste als je de groene appels met rust laat, sommige mensen zijn hier nogal gehecht aan groene appels" zei ik lachend. Ja, hoe raar klonk het wel niet ? "Speel je een instrument ?" vroeg ik dan. Hopend op een piano maatje, of whatever, gewoon iemand die piano speelt.