• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.



    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [Delphine] heeft een kamer met Liv Jented [xLaughing]
    Morte Peires [Delphine] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Samantha Tipton Teletubie heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Maisie Aberforth [Lovingly] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |Delphine
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |Delphine
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna
    - Liv Jented | Laat angsten zien van anderen | xLaughing
    - Maisie Aberforth | Remote sensing | Lovingly

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | Delphine (Overgenomen)

    Docent.
    -Eva Bailey | Disclaimer (Overgenomen)

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.


    Naamveranderingen doorgeven om het overzichtelijk te houden!

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 21:59 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Elena Demore | -Blz 13 rollentopic-

    Blijkbaar deelde ik me kamer met ene Maisie? Nja, zal wel goed wezen. 'Ooh trouwens, het is het beste als je de groene appels met rust laat, sommige mensen zijn hier nogal gehecht aan groene appels' zei ze. Ik keek haar raar aan. 'Dan blijf ik van de groene appels?' Rare mensen hier. 'Speel je een instrument?' vroeg Cat. 'Ehm, ja. Ik speel verschillende. Piano, gitaar. Die twee vind ik het leukste,' zei ik met een grote glimlach.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cat Lincon

    Ik vloog haar om de hals. "Eindelijk, eindelijk, dankje God, dankje, trouwens dat van gisteren, dat bedoelde ik zo niet hoor" zei ik naar de hemel. "Je vindt me vast raar, daar heb je alle redenen voor maar ik ben hier ook de enigste in het huis die gitaar en piano speelt, dat denk ik toch, niemand anders speelt de instrumenten, kom we gaan gaan spelen !" zei ik waarna ik haar weer meetrok. Ze heeft vast een trauma van haar eerste dag hier.

    Teletubie schreef:
    Cat Lincon

    Ik vloog haar om de hals. "Eindelijk, eindelijk, dankje God, dankje, trouwens dat van gisteren, dat bedoelde ik zo niet hoor" zei ik naar de hemel. "Je vindt me vast raar, daar heb je alle redenen voor maar ik ben hier ook de enigste in het huis die gitaar en piano speelt, dat denk ik toch, niemand anders speelt de instrumenten, kom we gaan gaan spelen !" zei ik waarna ik haar weer meetrok. Ze heeft vast een trauma van haar eerste dag hier.


    [hee Ali speelt ook gitaar :p weet nu alleen niet wat ik voor haar moet schrijven a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elena Demore | -Blz 13 rollentopic-

    Cat vloog me om me hals. Haar verleden flitste snel voorbij. Ik schrok me ter pletter en keek haar medelijdend aan. Maar ze keek omhoog. 'Eindelijk, eindelijk, dankje God, dankje, trouwens dat van gisteren, dat bedoelde ik zo niet hoor,' zei ze. Ik keek haar vragend aan. 'Je vindt me vast raar, daar heb je alle redenen voor maar ik ben hier ook de enigste in het huis die gitaar en piano speelt, dat denk ik toch, niemand anders speelt de instrumenten, kom we gaan gaan spelen !' ratelde ze verder. Ze pakte me vast en trok me mee. 'Alsjeblieft! Raak me niet aan!' zei ik geschrokken. Nog steeds half onder shock door haar verleden.


    [Ze zei toch halve onsterfelijke ;D en dat gedeelte hoort bij het onsterflijke ;D]

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 16:05 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cat Lincon

    Vlug liet ik haar los en stapte achteruit. "Nee" mompelde ik smekend. "Damn Cat !" schreeuwde ik boos naar mezelf. "Vergeet maar gewoon alles wat je hebt gezien, of probeer het teminste" zeg ik waarna ik naar de ruimte loop. "Welke wil je spelen, gitaar, piano of spelen we allebei piano ?" vroeg ik om van onderwerp te veranderen.

    Elena Demore | -Blz 13 rollentopic-

    'Vergeet maar gewoon alles wat je hebt gezien, of probeer het tenminste,' zei ze. Ze liep naar een ruimte toe en ik volgde haar. 'Welke wil je spelen, gitaar, piano of spelen we allebei piano?' vroeg ze. Ik keek haar aan. Ik wou wat zeggen, maar bedacht me. 'Ehm, maakt mij niet uit. Kies maar'.


    [Lovingding, kom gewoon ook naar de ruimte ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ik moet trouwens nog altijd een GOED antwoord krijgen van Alex of ik sla hem nog]

    Cat Lincon

    "Jij piano ik gitaar, maar jij kiest het liedje, kan je zingen ?" vroeg ik er ook maar meteen achter.

    [okee, is goed maar zeg niet veel want ben echt inspiratieloos bij dit rpg]

    Ali Jones

    Ik werd wakker en keek op de wekker. Ik vloekte luid. Het was al 4 uur in de middag geweest. Ik sprong overeind en deed snel andere kleren aan. Daarna liep ik snel naar beneden. Ik hoorde stemmen uit de vrijetijdsruimte komen dus ik besloot daar heen te gaan. Ik zag Cat staan met een onbekend meisje. Ik liep op het onbekende meisje af en stak me hand uit, 'Hi, ik ben Ali.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elena Demore | -Blz 13 Rollentopic-

    'Jij piano ik gitaar, maar jij kiest het liedje, kan je zingen?' vroeg ze. Ik ging alvast achter de piano zitten en keek haar aan. 'Ja wel. Maar ik weet nu geen liedje.. Zolang het maar GEEN Justin is,' zei ik, met de nadruk op geen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cat Lincon

    "Dat is Ali btw, wat dacht je van het liedje 9 Crimes ?" vroeg ik. Ik wist niet of ze het kende, laat staan of ze het kon spelen.

    Elena Demore

    'Hi, ik ben Ali,' zei iemand. Ik keek haar aan. 'Hi, ik ben Elena,' zei ik 'Ik raak niet graag mensen aan,' zei ik toen Ali nog steeds met haar hand uitgestoken stond. 'Dat is Ali btw, wat dacht je van het liedje 9 Crimes?' zei Cat. Ik knikte.

    -ok in echt ken ik die liedje niet maar ok-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cat Lincon

    Zoals mensen het gewoon waren liep ik met de gitaar rond terwijl ik het liedje zong. "He Ali," zei ik toen ik opeens stopte, "weet jij waar Alex is, ik wil graag een deftig antwoord krijgen op mijn makkelijk vraag". Ik keek haar even aan om haar reactie te peilen terwijl ik weer verder begon te spelen.

    Ali Jones

    Cat vraagt waar Alex is, 'Ehm sorry ik heb geen idee, nu je het zo zegt. Ik heb Juléan ook al een tijdje niet gezien.' Ik begin te fronsen.

    [Sorry sorry sorry, maar ik heb nu echt even geen zin om Alex er in te gooien. En kunnen we niet een verhaallijn ofso hiervoor verzinnen? Want anders wordt dit RPG nogal saai...]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Die verhaallijn zie ik wel zitten]

    Elena Demore

    Cat was ondertussen aan het praten met Ali. Zachtjes zat ik het liedje te zingen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Verhaallijn ? Doe maar, ik heb altijd inspiratie dusjaa, verzin maar,]