• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.



    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [Delphine] heeft een kamer met Liv Jented [xLaughing]
    Morte Peires [Delphine] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Samantha Tipton Teletubie heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Maisie Aberforth [Lovingly] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |Delphine
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |Delphine
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna
    - Liv Jented | Laat angsten zien van anderen | xLaughing
    - Maisie Aberforth | Remote sensing | Lovingly

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | Delphine (Overgenomen)

    Docent.
    -Eva Bailey | Disclaimer (Overgenomen)

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.


    Naamveranderingen doorgeven om het overzichtelijk te houden!

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 21:59 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Maisie Aberforth

    Ik heb me op mijn kamer neergeplant en lees mijn boek terwijl ik zachtjes een liedje neurie.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Elena Demore

    'Uh, ik schilder/teken, dans en drum graag. Alleen drummen gaat niet echt dus ik schilder, teken en dans veel,' zei ze. Ik dacht na. Misschien dat ik haar ging helpen met het drummen. 'En jij?' vroeg ze erachter aan. 'Tekenen, gitaar/piano spelen. Soms zing ik. dat was het denk ik?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny Fay Dawson

    'Leuk ! We hebben veel mensen hier die musikaal zijn en ook erg creatief.' zeg ik blij. 'Zullen we even kijken als Maisi er is?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Elena Demore

    'Leuk ! We hebben veel mensen hier die musikaal zijn en ook erg creatie,' zei ze. Ik slikte even hij het vele mensen gedoe. 'Zullen we even kijken als Maisi er is?' vroeg ze. Ik knikte. 'Is goed'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Skylar Luna Sharpe || Kan zich letterlijk in mensen plaatsen en Alterego
    'Ik blijf hier, ik ga even kijken als er nog dingen zijn.' zeg ik dan. 'Blijf weg van de kelder en zolder.' zegt Destiny dan opeens. 'Waarom?' 'Verboden toegang ofzo. Niet dat we daar aan houden hoor maar ga gewoon niet alleen.' Waarschuwt ze me nog.

    Destiny Fay Dawson || Telekinese en toekomst tekenen

    Nadat ik Skylar heb gewaarschuwd lopen we naar boven.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Elena Demore

    Des die waarschuwde een ander meisje. Daarna liepen we naar boven. Bij me kamer aangekomen deed ik de deur open en zag ik een meisje op bed liggen. 'Hallo,' zei ik met een glimlach. 'Jij moet Maisi zijn'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Maisie

    "Ohai, jup, ik ben Maisie," zeg ik glimlachend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Destiny Fay Dawson || Telekinese en toekomst tekenen\

    'Hey, je bent vast nieuw. Ik ben Destiny. But call me Des. Ik had je nog niet ontmoet he.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Skylar Luna Sharpe || Kan zich letterlijk in mensen plaatsen en Alterego
    Ik liep naar de keuken. Ik kreeg honger. Ik zocht de kasten door en vond uiteindelijk een zak chips. Ik at de chips op terwijl ik rond liep.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik weet niet wat ik moet zeggen XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Hahahha wachtt.]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Destiny Fay Dawson || Telekinese en toekomst tekenen\

    'Elena, kom je mee? Gaan we keuken doorzoeken cuz I'm Hungry.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Elena Demore

    'Elena, kom je mee? Gaan we keuken doorzoeken cuz I'm Hungry,' zei Des. Ik lachte naar haar. 'Is goed,' zei ik en liep met haar mee naar de keuken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny Fay Dawson || Telekinese en toekomst tekenen

    Ik trof Skylar aan in de keuken met een zak chips. 'IK WIL KOEKJES.'riep ik blij.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Elena Demore

    'Ik wil koekjes!' roep Des op een blije toon. 'Dan pak je koekjes?' lachte ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you