• Yups, want ik moet een bril ;ss ik ga er vanmiddag eentje uitzoeken,
    maar ik wil he-le-maal geen bril ));
    Wie heeft er nog meer een bril? ^.^

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik heb lenzen en een bril.
    Alleen mijn lenzen zijn nu op, dus nu moet ik wel mijn bril dragen.. Krijg volgende week pas weer lenzen, helaas helaas helaas. Ik mis ze.
    Ik heb van mijn 3e/4e tot afgelopen zomer constant met een bril opgelopen. Nu heb ik normaal gesproken lenzen in, haha. Was echt een hele verandering (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik zie liever goed dan dat ik er goed uit zie en geen klote zie. :W

    Ye, ik heb een bril.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik heb een bril (: En dat is echt geen ramp. Ook al vond ik het in het begin ook niet zo leuk :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    wat ik trouwens wel irritant vind, is dat als je net een nieuwe bril hebt, dat je neus dan gaat jeuken haha

    Sapientia schreef:
    (...)

    Ik heb zo'n nerdbril xD, maar ik heb nu nieuwe lenzen van Het Huis en ze prikken vreselijk irritant. Ze 'schijnen' meer zuurstof door te laten en al die zweverige shit, maar ik heb het gevoel dat ik er niet tegen kan :S
    heb je harde of zachte lenzen?
    want harde sluiten niet zo om je oog heen als zachte en daardoor voel je dat de eerste paar maanden elke keer als je knippert > dan moet je ooglid telkens over die lensrand heen om te kunnen sluiten.

    zo ervoer ik het tenminste 8)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb een bril en lenzen :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik. Maar ik doe 'm never op.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 15:46 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb een bril en lenzen heb ik er ook bij ^^


    -

    Troost je, ik draag al 17 jaar een bril.

    Remembrall schreef:
    (...)heb je harde of zachte lenzen?
    want harde sluiten niet zo om je oog heen als zachte en daardoor voel je dat de eerste paar maanden elke keer als je knippert > dan moet je ooglid telkens over die lensrand heen om te kunnen sluiten.

    zo ervoer ik het tenminste 8)


    Ik heb zachte, maar ik moet er gewoon nog aan wennen... Dat zei die opticiën zelf ook dus... En ik vraag me af of harde lenzen zuurstof wel kunnen doorlaten?


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb al heel lang een bril, zonder zie ik echt niet veel. Oh, en ook lenzen, maar ik ben te lui om ze in te doen, ik vind m'n bril eigenlijk wel prima :Y)


    “Love is a contradiction.”

    Een bril is niet erg en als je lenzen wilt moet je ook een bril kopen voor het geval dat je ogen een keer geïrriteerd zijn. Er is voor iedereen een leuke bril en misschien vind je wel een leuke en vind je een bril dragen niet zo erg meer.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 17:43 ]


    Today will be Girl's Day party with you~

    Dan neem je lenzen ipv een bril ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik kreeg pas geleden een bril en dat vond ik echt vreselijk.
    Maar nu vind ik dat die best wel leuk staat. Je moet dan gewoon echt een leuke uit zoeken die je staat.

    Ik heb een bril die aan de binnenkant paars is en aan de buitenkant zwart, in de vorm van nerdglasses, so yes, I'm pretty happy. Niet zo heel erg dus, het is in!


    I believe in nothing but the truth and who we are.