• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."

    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: [url=http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters
    /=]Klik voor Karakterpagina[/url]
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Suenos of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 23:18 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Donna
    "Donna wilt gewoon met je praten" zegt Pablo luchtig.
    Ik geef hem een stomp, uit het zicht van Lilly.
    "Ja, gewoon gezellig meiden onder elkaar." zeg ik en ik probeer erbij te glimlachen.
    Pablo draait zich om en loopt weg zodat ik alleen met Lilly blijf. Het voelt een beetje opgelaten.
    "Hoe is het?" vraag ik om een gesprek aan te kunnen knopen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Ik ril van genot wanneer ik zijn lippen over mijn lichaam voel reizen. Ondertussen probeer ik wanhopig mijn broek open te krijgen, maar ik moet een aantal keer proberen omdat ik zo afgeleid ben. Ik trek Michael's t-shirt over zijn hoofd en laat mijn vingers nu ook zijn broek open maken. Ik druk mijn lippen op de zijne en kijk hem dan veelbetekenend aan.

    [volgens mij mogen we nu niet meer verder beschrijven :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lilly
    'Ow oké' Ik keek naar Pablo die weg gaat.'Goed hoor met jou' zeg ik een beetje verbaasd. Waarom nu ineens wel?

    [topic 16 is er al]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [hahha volgens mij ook niet..:'D]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [wahah droog]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    "Prima." zeg ik terwijl ik een uitvlucht probeer te zoeken. Ik zie alleen niemand behalve twee schimmen op het football veld waarvan iets mij zegt dat ik ze niet moet storen. Ik kijk weer naar Lilly.
    "Waar is Amy dan?" vraag ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    'Nog in de les, waarom wil je nu wel praten eigenlijk want als ik het probeerde wou je telkens niet' vroeg ik nieuwsgierig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [even doorspoelen dan maar :p]

    Charlotte

    Buiten adem blijf ik even liggen. Ik had het ondertussen zo warm gekregen dat ik schrik hoe koud het gras tegen mijn huid aanvoelt. Als ik even bekomen ben kijk ik Michael grijnzend aan en zeg
    "als het moet wil ik nog wel een keer om je vechten."
    Ik kijk op mijn horloge en zie dat het bijna tijd is voor gym. Snel doe ik mijn kleren aan en ga terug zitten terwijl ik kijk naar Michael die ook zijn kleren aandoet. Ik bijt even op mijn onderlip en begin Sexbomb te neuriën.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna
    "Het moet van Pablo." zeg ik eerlijk. "Eigenlijk wil ik helemaal niet praten."
    Met deze zin draai ik om. Goed gedaan Donna, denk ik bij mezelf.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Gekwetst draaide ik me ook om en liep weer verder naar het pad waar ik eerst was. Tsja eigenlijk was het wel te verwachten dacht ik verdrietig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael
    "als het moet wil ik nog wel een keer om je vechten." zegt Charlotte en ze trekt haar kleren aan.
    Ik volg haar voorbeeld.
    "Als je dat wilt zou doen." zeg ik lachend en ik trek haar omhoog.
    "Kom we hebben gym."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Als je dat zou willen doen," zegt hij lachend terwijl hij me omhoogtrekt.
    "Kom we hebben gym."
    Ik laat mijn hand in de zijne glijden en samen lopen we naar de gymzaal Ik haal mijn vrije hand even door mijn haar maar vrees dat het niet meer te redden valt. Aan het gloeien van mijn wangen te voelen denk ik dat ze vrij rood zien. Het zou niet moeilijk zijn voor de anderen om te raden wat er gebeurd is. Ik ontwijk de blik van de coach wanneer we binnenkomen en fluister glimlachend tegen Michael
    "Zou hij doorhebben dat we net gesport hebben?"

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 20:10 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [post aangepast]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    Ik begin te lachen.
    "Hij kent me te goed daarvoor. Hij heeft dat wel door maar zegt er niets van." Ik laat haar hand los en ga bij Pablo zitten.
    "En?" vraagt hij verwachtingvol.
    "Geweldig." zeg ik lachend.
    Pablo lacht mee en kijkt langs me naar Charlotte.
    "Dat wil ik best geloven." zegt hij en hij geeft me een schouderklopje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Ik zwaai mijn haar voorover en bind er een elastiekje in zodat het losjes in een staart komt te zitten. Ik heb geen idee wat we gaan doen maar besluit alvast even te stretchen. Ik laat mijn benen open glijden tot ik in spriet op de grond zit. Dan grijp ik naar mijn voet en trek mijn lichaam tegen mijn been aan. Mijn neus raakt net de grond. Wanneer ik opkijk om van kant te wisselen zie ik Pablo naar me kijken terwijl Michael zit te lachen. Ik knipoog even en schud dan lachend mijn hoofd waarop ik verder stretch.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.