• Want ik heb de box van the hunger games en de eerste box van pretty little liars besteld op bookdepository en ik kan niet wachten tot ik ze krijg. Ze zijn vandaag/gisteren verzonden en ik zou die volgende week ergens moeten hebben en ik ben gewoon zo opgewonden want ik wil ze zo graag lezen, ik voel me als een 6-jarig kind dat een grote zak snoepjes gaat krijgen.
    Nu we hier toch zijn, ik ship Aria en Erza uit pll echt zo hard, héman.
    sdfmdkfjmdskjfmk.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 22:02 ]

    En als ik een woord engels schrijf, volgen er daar altijd een paar na die engels horen te zijn ...

    Maar snoesje. Je weet dat de boeken heel anders zijn dan de serie D:


    SLOAN.

    Dan mag ik the hunger games toch wel eens lezen hea?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hermes schreef:
    Maar snoesje. Je weet dat de boeken heel anders zijn dan de serie D:

    Ja joch dat weet ik. Er zijn zelfs andere A's. Maar blijkbaar zit Ezria er in dus me gusta.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 20:19 ]

    Pendule schreef:
    Dan mag ik the hunger games toch wel eens lezen hea?

    Sure. :-)

    Ik vraag me nou altijd al af waarom iedereen altijd maar boeken koopt in plaats van ze bij de bieb te halen?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ganymede schreef:
    (...)
    Sure. :-)
    Wiiiih maar eerst lees ik die andere 3 boeken uit.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Taize schreef:
    Ik vraag me nou altijd al af waarom iedereen altijd maar boeken koopt in plaats van ze bij de bieb te halen?
    In de bibliotheek vind je echt geen boeken meer tegenwoordig of ze zijn steeds uitgeleend. + als je ze koopt kan je ze lezen wanneer je wilt en tijd hebt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Taize schreef:
    Ik vraag me nou altijd al af waarom iedereen altijd maar boeken koopt in plaats van ze bij de bieb te halen?

    Omdat de bieb ze niet heeft en het leuker is om zelf een boek te hebben.
    Studies tonen aan dat kinderen die boeken in huis hebben algemeen beter presteren.

    Taize schreef:
    Ik vraag me nou altijd al af waarom iedereen altijd maar boeken koopt in plaats van ze bij de bieb te halen?


    because owning books is epic. (joehoe) *kijkt naar mini-bibliotheek/mijn kamer*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ganymede schreef:
    (...)
    Omdat de bieb ze niet heeft en het leuker is om zelf een boek te hebben.
    Studies tonen aan dat kinderen die boeken in huis hebben algemeen beter presteren.
    En daar doen we het voor.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?