• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.



    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt |Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Alex Samuels

    'ow ik ehm was gewoon aan het na denken'.

    [kom er net achter dat ik over een maand 16 word YAAAY :)]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Trouwens, een vraag.. Wilt Juléan die gesprek samen met Derek nog een keer hervatten? Niet nu maar ooit ofzo i dunno. Ik weet alleen dat hij niet afgemaakt was]

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 1:44 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny Fay Dawson || Telekinese & Toekomst Tekenen

    She will be loved, dat liedje raakte me telkens weer. Zachtjes zong ik mee met de tekst. Ik pakte mijn telefoon en wou mijn zusje smsen. Ze is 9 en denkt dat ik op kostschool zit. Ik zuchtte. 'Lieve Faithlyn, ik mis je verschrikkelijk. Hoe is het met je? Hopelijk gaat alles thuis goed. Met mij gaat het wel. Btw, mam heeft me niet naar een kostschool gestuurd maar naar een school voor kinderen met paranormale gave's ofzo. Ik kom ook niet meer thuis, nooit meer. Ik wil wel dat je dit weet. Ik hou van je lief zusje en zal ook altijd van je houden. Sms me snel terug xx Destiny.' Nu is dat er ook uit. Moves like jagger. Ik begon me een stuk vrolijker te voelen en zong vrolijk mee. Niemand had gezegd dat ik mijn smoel moest houden dus klonk het niet verkeerd.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cat Lincon

    "Oh" kwam er als enige uit mijn mond. Waar is Juléan als je hem nodig hebt ? Of nee, eerder zijn gave. Een gaap ontsnapte uit mijn mond waardoor ik rap mijn hand voor mijn mond sloeg. "Sorry" zei ik snel. Manieren hadden mijn ouders me wél geleerd.

    [juléaaaaaan waaaaar beeeeen jeeeee?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny Fay Dawson || Telekinese & Toekomst Tekenen

    Vrolijk was ik aan het zingen en dansen. Ja ik was de boom al uitgesprongen. 'You wanna know, how to make me smile, take control Own me just for the night. And if I share my secrets you're gonna have to keep it. Nobody else can see this EH EH EHE YEAAH. 'And it goed like this.' Zong ik vrolijk mee. Het stukje van Christina zong ik luider en vrolijker.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cat Lincon

    "Alex, ga je daar de hele avond staan of durf je ook nog ergens neer te gaan zitten ?" zei ik met een lach op mijn gezicht.

    Destiny Fay Dawson || Telekinese & Toekomst Tekenen

    Nadat het liedje was afgelopen klom ik weer in de boom. Er kwam weer een rustig liedje op. Ik deed mijn ogen dicht en viel langzamerhand in slaap.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alex Samuels

    Ik haal me schouders op laat me vallen op een van de banken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Midna schreef:
    [Trouwens, een vraag.. Wilt Juléan die gesprek samen met Derek nog een keer hervatten? Niet nu maar ooit ofzo i dunno. Ik weet alleen dat hij niet afgemaakt was]


    Jhua, Juléan had ook nog een gesprek met Des about something ook nooit meer afgemaakt. Misschien moet ie dat ook doen xd


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Btw, im gonna sleep. Goodbye everyone. Sweetdreams]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    (...)

    Jhua, Juléan had ook nog een gesprek met Des about something ook nooit meer afgemaakt. Misschien moet ie dat ook doen xd


    [Uhu, heb net opgezocht en hij had een gesprek met Derek over Alice XD wrm hij zo vaak bij dr was. Derek antwoordde met dat hij dat moest.. Nooit antwoord op gehad XD Komt op Jul ;P Juléan & Derek moeten ook nog een Psycho moment]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cat Lincon

    Mijn ogen vielen zo goed als dicht maar ik wou wakker blijven. "Goodnight Alex" fluisterde ik nog. Geloof me,ik wou wel opstaan en naar bed lopen maar mijn ogen blijkbaar niet. Ze vielen dicht en ik was al half weg. De bank lag werkelijk nog goed.

    [Ik ga ook lekker naar me bed toe. Nog ff lezen en dan slapen.. 9 uur op -.- Moet naar de bank.. Again]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [haha ik ga ook maar slapen ;p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered