• ik ben erachter gekomen dat ik geobserdeerd ben door jongens met piercings.
    dit drong tot me door toen ik nadacht over de jongens die in mijn verhalen voorkomen.
    alleen mijn allereerste verhaal is een fantasy waarin ik nog niet echt weet hoe het persoon eruit ziet waar ze UITEINDELIJK bij terechtkomt, ik weet alleen wel dat hij geen piercings heeft of tattoo's
    In AL mijn andere verhalen hebben de mannelijke 'tegenspelers' sws 1 piercing en/of tattoo..
    en dit vond ik best grappig.. achja ik vind jongens met piercings en tattoo's gewoon heel erg knap xD

    hebben jullie ook van dit soort áha-ik-kom-er-eindelijk-achter' momenten???
    =================================
    edit: ik heb ook telkens als ik over bijvoorbeeld het station loop en jongens/jongere mannen zie die piercings of tattoo's hebben en ook nog een klein beetje knap zijn dat ik dan helemaal blij word en hoop krijg voor groningen

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 20:46 ]


    you make everything seem so possible <3

    nee vast niet>_>


    if you do it right no one can say that you fail

    Ach, ik kom er alleen heel de tijd achter dat ik een obsessie krijg voor weerwolven XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Yep soms wel, maar veel dingen weet ik al van mezelf:Y)
    Btw ik ben het met je eens qua jongens^^


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    ik ben HEEL erg obsesed by 1D... kom er eigenlijk nu pas achter:X ik heb zowat alle filmpjes van hun gezien op youtube enzo... eigenlijk heel erg obsessed=D
    butt I'm proud of it!


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    iam robsessed


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik krijg een Damon obsessie, haha.
    Nee, zo erg is het niet. Maar hij wordt wel leuker dan Stefan :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dat heb ik iedere dag zeker 5 keer. :'3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Negligible schreef:
    Ik krijg een Damon obsessie, haha.
    Nee, zo erg is het niet. Maar hij wordt wel leuker dan Stefan :'D


    Damon is altijd al leuker geweest !!
    Een gigantische klootzak die de juiste dingen verteld ;D
    en een lief klein hartje heeft ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    Damon is altijd al leuker geweest !!
    Een gigantische klootzak die de juiste dingen verteld ;D
    en een lief klein hartje heeft ;d


    Ik had het altijd voor Stefan, the good guy. Omdat Damon altijd mensen moest vermoorden en mensen verdriet moest aandoen. Maar nu komt zijn kleine hartje naar boven en is hij wel way better dan Stefan :3 Sowieso is hij altijd al veel knapper geweest, haha


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)

    Ik had het altijd voor Stefan, the good guy. Omdat Damon altijd mensen moest vermoorden en mensen verdriet moest aandoen. Maar nu komt zijn kleine hartje naar boven en is hij wel way better dan Stefan :3 Sowieso is hij altijd al veel knapper geweest, haha


    Ik vond hem altijd wel cuwl ;D Want hij was knapper, en als hij boos kijk hadden zijn ogen gewoon iets ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    Damon is altijd al leuker geweest !!
    Een gigantische klootzak die de juiste dingen verteld ;D
    en een lief klein hartje heeft ;d


    Géniale beschrijving!


    The odds are néver in our favor.

    Ja,dat ik soms een bitch kan zijn en dat ik ochtendhumeuren heb. (cat)


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik vind bijna alleen mannen met lang haar aantrekkelijk, haha. Piercings of tattoo's let ik niet zo op, als ze er zijn vind ik het prima c:

    Ik heb nog wel een eikel met een boel piercings voor je in de aanbieding, trouwens.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb obsessie voor piercings en tatoo's , heb er zelf aantal :P


    I solemny swear i am up to no good

    Nitro schreef:
    Ik heb obsessie voor piercings en tatoo's , heb er zelf aantal :P
    \

    NICE>.<


    you make everything seem so possible <3