• Ik wilde even iets anders doen dan bromance, dus hier zijn mijn ideeën voor een 1D-story. (:

    Idee 1
    Alanis, een meisje uit Wolverhampton, verkeerde vroeger met Liam Payne. Hij had echter meer interesse in carrière maken als zanger. Alanis was het meer dan beu om altijd op de tweede plaats te komen, dus dumpte ze hem. Ze had nooit verwacht dat hij zo succesvol zou worden.
    Nu wil ze hem terug, om mee te genieten in de roem. Maar ze wordt verliefd, niet op Liam
    Genre; Drama, fanfic, romantiek


    Idee 2
    Evalyn is levensmoe. Haar verleden achtervolgd haar en ze wil er een einde aan maken. Ze wil afscheid nemen van haar leven in de enige stad waar ze zich ooit echt thuis heeft gevoeld, Londen. Daar onmoet ze een vreemde jongen die haar een voorstel doet. Als ze hem twee dagen de tijd geeft om haar te overtuigen te blijven leven, dan zal hij haar niet tegenhouden. Gaf ze hem geen kans dan zou hij alles doen om haar tegen te houden.
    De jongen lijkt overtuigd van zichzelf, dus ze neemt het aanbod aan. Misschien is ze wel nieuwsgierig naar wat het leven haar te bieden heeft, misschien is ze wel nieuwsgierig naar deze vreemde.


    Idee 3
    Gwenn wordt wakker in het ziekenhuis zonder een idee te hebben wat er met haar gebeurd is. Een jongen beweert haar lief te zijn. Samen proberen ze uit te vissen wat er gebeurd is voor ze gevonden werd. Maar wat als ze veranderd is doordat ze niets meer weet en niet meer van deze jongen houdt, maar valt voor de charmes van een ander?

    Doen of niet?
    Welk idee lijkt jullie het beste?
    Origineel?
    Wie (1D) ?
    Titel?
    Cover?
    Waarschuwing?


    Omdat bijna niemand een titel voorstelt;
    What should I live for?
    Save me
    I'll keep you from falling.
    Don't let go. Not yet.


    Idee 1:
    Idee 2: |||| |||| ||||
    Idee 3: |||| |||

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 21:28 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Doen of niet? Doen
    Welk idee lijkt jullie het beste? 2
    Origineel? gaat
    Wie (1D) ? Ik zou het onbekende persoon doen.
    Titel? Idunno
    Cover?
    Waarschuwing? No thanks


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Even voor de duidelijkheid;
    Het gààt fanfic zijn.


    Cool, neat, swell -Cry

    Omdat niemand een titel voorstelt;
    What should I live for?
    Save me
    I'll keep you from falling.
    Don't let go. Not yet.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 21:27 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Ik heb toch ideetjes gepost? :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lovingly schreef:
    Ik heb toch ideetjes gepost? :3

    staat erbij ;3


    Cool, neat, swell -Cry

    Adaph schreef:
    Sowieso 2 of 3!


    Save me from myself.

    Disclaimer schreef:
    2. :9~
    Wil je waarschuwen als hij begint?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.