• Langzamerhand krijg ik echt een hekel aan hem. Hij was dus aardappelen aan het schillen met mijn broertje. Ik zat nog even op de laptop en daarna ging ik mijn lenzen in doen. Juist wanneer ik bezig ben, zegt hij dat ik MOET meehelpen. Dus kan ik mijn lenzen opruimen en meehelpen. Luister, ik help graag mee. Maar hij had het toch wel kunnen vragen? En waarom juist als ik bezig ben met mijn lenzen? Ik heb ze pas sinds gisteren en ik krijg ze niet één twee drie in. En ook altijd moet ik de tafel dekken terwijl mijn broertje lekker mag blijven gamen. Hij is 12 dus hij kan dat toch ook? En als ik er iets van zeg luistert hij niet eens. En mijn neefjes zijn hier. Ze wouden komen slapen, oké. Zegt hij dan dat ik met hun moet spelen omdat ik wou dat ze kwamen. Ze wouden zelf. Ik zit al heel de dag met hun te spelen en als ik even op de laptop zit begint hij al te zeiken. Mijn broertje mag lekker blijven gamen. Zelf speelt hij niet met ze, hij zit alleen maar op de computer zoals mijn moeder. Echt waar, ik krijg gewoon de schijt van hem. En mijn moeder durft gewoon niks te zeggen. ><

    Heb je nog steeds niet met je ouders gepraat over het gedrag van je broertje? *herinnert zich het vorige topic*


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Luther schreef:
    Heb je nog steeds niet met je ouders gepraat over het gedrag van je broertje? *herinnert zich het vorige topic*


    Mijn moeder boeit het niet eens. Ik heb het al tig keer gezegd maar ze doet er niks aan. En als ik er iets van zeg word ze boos.

    Eens praten met die vriend? Of val eens lekker uit. Niet van: "Ik vind het niet leuk", maar gooi al je woede eruit. Ze zullen nog bozer worden, maar bij mij hielp het. Toen luisterden ze eindelijk.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik heb een vriendin met gescheiden ouders, en als die vriendin van die vader tegen mijn vriendin zegt 'doe dit, doe dat' heb ik altijd zoiets van: maar ze is je moeder niet dus hoef je ook niet naar haar te luisteren :W
    Same story here. Hij is niet je vader, zelfs geen stiefvader.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Chirest schreef:
    (...)

    Mijn moeder boeit het niet eens. Ik heb het al tig keer gezegd maar ze doet er niks aan. En als ik er iets van zeg word ze boos.


    Dan ben ik het eens met Eldehel, ik denk dat ze dan wel gaan luisteren.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Doe het gewoon niet, hij kan toch ook met je neefjes spelen?


    | Reality is for people that lack imagination |