• Geen idee waar ik hem moest plaatsen...

    Maar door een plaatje op Tumblr werd ik benieuwd. In de Hungergames zitten ze allemaal een hele tijd in de arena, maar hoe gaan ze daar naar de wc, hoe vegen ze "het" af? En als de vrouwen dan ongesteld worden, hoe zit dat dan?

    Ik heb btw net de box van de drie Engelse boeken ontvangen, YAY 8D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eyes schreef:
    (...)

    Ja en gingen ook nooit onder de douche (in HP en hij zelf is maar een keer in bad geweest)

    En ik dacht toen ik de topic titel las, dat het over de Amsterdam Arena ging en toen ik het topic las had ik echt lol om mezelf

    Bah vuiliken :'D

    Dat verbaast me altijd. Bij Twilight heb je dat ook


    Physics is awesome

    Stelletje pervs. :"D
    Maar het is idd zo, Bella heeft zelfs nog nooit een scheet gelaten naast Edward. En Katniss en Peeta of de anderen gingen nooit naar de wc. Harry óók niet. ^^
    En ik heb eigenlijk nog nooit een boek gelezen waar ze wél naar de wc gaan.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ganymede schreef:
    En die box heb ik ook besteld. Hoeveel heb jij ervoor betaald als ik vragen mag? 8D

    Bestel hem bij Bruna, bol.com levert hij niet. Iig, bij mij niet. Ik betaalde 28,95, totdat mijn ouders met een te laat kerstcadeautje kwamen en 'm voor mij betaalden 8D
    Trouwens, bij mij is een hoek helemaal ingedeukt en daarom ook een hele kant van deel 1. Pffff...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Castiel schreef:
    Piesen in de bosjes. Afvegen met bladeren en gewoon laten lopen:W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Eledhel schreef:
    (...)
    Bestel hem bij Bruna, bol.com levert hij niet. Iig, bij mij niet. Ik betaalde 28,95, totdat mijn ouders met een te laat kerstcadeautje kwamen en 'm voor mij betaalden 8D
    Trouwens, bij mij is een hoek helemaal ingedeukt en daarom ook een hele kant van deel 1. Pffff...

    Oh ik heb hem op bookdepository.co.uk besteld en ik betaalde er iets meer dan €24 voor.
    Hé Bol.com, best dat ik het daar niet besteld heb :/ Vervelend dat hij gedeukt is, hopelijk is dit bij mij niet het geval /: