• Geen idee waar ik hem moest plaatsen...

    Maar door een plaatje op Tumblr werd ik benieuwd. In de Hungergames zitten ze allemaal een hele tijd in de arena, maar hoe gaan ze daar naar de wc, hoe vegen ze "het" af? En als de vrouwen dan ongesteld worden, hoe zit dat dan?

    Ik heb btw net de box van de drie Engelse boeken ontvangen, YAY 8D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    precies hetzelfde als dat ze altijd al deden voordat er een wc bestond waarschijnlijk...


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    merryXmas schreef:
    (...)
    ik denk dat je hier veel meer over nadenkt dan Suzanne Collins heeft gedaan

    Ze zeggen wel vaker dat ik teveel nadenk U_U


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Guys, SERIOUS. Wat een onderwerp xD


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Lol, 't is een film. Daar zitten altijd van dit soort onlogische dingen bij.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Haha, dat dacht ik ook al!
    Het wordt niet beschreven.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Britsanity schreef:
    Guys, SERIOUS. Wat een onderwerp xD


    Stiekem moest ik meer lachen om deze reactie dan het onderwerp. :"DD


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Hahahaha zit je daar zo in de Arena, moet je poepen, ben je bezig, komt er opeens iemand aan, ren je weg met je broek aan je enkels en een dikke bruine vlek achter je hahahaahahaah.

    Devines schreef:
    Lol, 't is een film. Daar zitten altijd van dit soort onlogische dingen bij.

    Ook een boek ^^ Ik ga gewoon een brief schrijven aan haar, waarin ik alles ga vragen wat ik wil vragen. Maar dan ook álles 8D

    Eigenlijk zouden Katniss en Peeta seks moeten hebben in de Arena, als rebelactie ofzo. Of gewoon allemaal tegelijk, dat zou voor heel veel awkward beelden hebben gezorgd, wat ook een goede daad is tegen het Capitool.

    En nu houd ik op. Sorry.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Starkiller schreef:
    Hahahaha zit je daar zo in de Arena, moet je poepen, ben je bezig, komt er opeens iemand aan, ren je weg met je broek aan je enkels en een dikke bruine vlek achter je hahahaahahaah.


    LOOOOOOOL


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Eledhel schreef:
    (...)
    Ook een boek ^^ Ik ga gewoon een brief schrijven aan haar, waarin ik alles ga vragen wat ik wil vragen. Maar dan ook álles 8D

    Eigenlijk zouden Katniss en Peeta seks moeten hebben in de Arena, als rebelactie ofzo. Of gewoon allemaal tegelijk, dat zou voor heel veel awkward beelden hebben gezorgd, wat ook een goede daad is tegen het Capitool.

    En nu houd ik op. Sorry.


    Ze hadden door moeten gaan tijdens de cave scene, dan had Haymitch hun vast met veel meer beloond.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik denk niet dat dat je grootste probleem is in de arena, maar als het zover is gewoon laten lopen denk ik?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    LQL xD
    Hoe zou jij het doen>?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    In boeken gaan ze nooit naar de wc. (nerd) In de 7 boeken van Harry Potter heb ik nooit iemand met de juiste doeleinden de wc weten bezoeken.
    Ook Bella heb ik nooit op de plee gezien lol. :'D
    Maar tsja, mss hebben ze zo'n broeken die coureurs ook hebben :'DD En pissen ze gewoon in hun broek.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 15:45 ]

    En die box heb ik ook besteld. Hoeveel heb jij ervoor betaald als ik vragen mag? 8D

    Ganymede schreef:
    In boeken gaan ze nooit naar de wc. (nerd) In de 7 boeken van Harry Potter heb ik nooit iemand met de juiste doeleinden de wc weten bezoeken.
    Ook Bella heb ik nooit op de plee gezien lol. :'D
    Maar tsja, mss hebben ze zo'n broeken die coureurs ook hebben :'DD En pissen ze gewoon in hun broek.


    Ja en gingen ook nooit onder de douche (in HP en hij zelf is maar een keer in bad geweest)

    En ik dacht toen ik de topic titel las, dat het over de Amsterdam Arena ging en toen ik het topic las had ik echt lol om mezelf


    Physics is awesome