• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.




    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer samen met Destiny 'Fay' Dawson [ILoveThings].

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest | NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur | NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld | LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna
    -Destiny 'Fay' Dawson | Telikinese & Visioen tekenen | ILoveThings

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Eigenares.
    -Madison Hope Montir | LovingLoser

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 18:50 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    'Ik heb geen appelversl- Wacht, dat heb ik wel.' Ik had ondertussen een mesje gepakt om de beurse plek weg te halen, zodat mijn appel weer smetteloos groen was. 'Hoe doe je dat toch telkens?' vroeg ik toen aan Ali, nadat Derek door de deuropening verdwenen was.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 14:59 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Derek Souza

    Buiten aangekomen hoorde ik Cat om Alex roepen. Ik liep er naar toe en keek omhoog. 'Hang je lekker?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ali Jones

    Ik kijk Derek grinnikend na. Die wond zou toch snel weer weg zijn. 'Hoe doe je dat toch telkens?' vraagt Alice, ik kijk haar vragend aan. 'Bedoel je Derek wegjagen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    'Ja, dat ja. Ik vraag me echt af hoe je dat telkens voor elkaar krijgt,' zei ik, nadenkend. Hij was zelfs niet weggelopen toen ik het de hele tijd over mijn stok had, die ik overigens nog steeds niet terug had.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Cat Lincon

    "Ha ha Derek, komop lach niet met me, ik ben gewoon lomp en Alex staat volgens mij halfdood in de vrijetijdsruimte" zeg ik met een sip gezicht.

    Derek Souza

    'Ha ha Derek, komop lach niet met me, ik ben gewoon lomp en Alex staat volgens mij halfdood in de vrijetijdsruimte,' zei ze sip. 'Ik lach niet?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cat Lincon

    "Je durft niet te lachen, ik heb karate en judo gedaan hoor" zeg ik. Ik laat mijn 1e hand los en zet hem aan de andere kant van mijn andere hand. Daarna doe ik hetzelfde zodat ik nu naar Derek kijk. "En durf niets te zeggen over dat ik alleen het bovenste van een bikini aanheb" vervolgde ik.

    Ali Jones

    'Ja, dat ja. Ik vraag me echt af hoe je dat telkens voor elkaar krijgt,' Ik haal me schouders op'Oh, dat hij vindt me denk ik gewoon irritant.' Dan bedenk ik ineens iets. 'Oh wacht ik moest nog iets tegen hem zeggen.' Ik loop de tuin in en zie Cat aan een boom hangen en Derek staat er na te kijken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Derek Souza

    'Karate en judo doen me niets,' zuchtte ik. 'En waarom zou ik daarover beginnen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    Ik zuchtte. Mooi niet dat ik alleen achter ging blijven. Dan werd het maar echt Stalk Ali dag, ik had geen behoefte aan alleen zijn. 'Hé, wacht even op mij,' zei ik, waarna ik achter haar aan naar buiten ging.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Cat Lincon

    "Ooh heei Ali !" zei ik toen ik Ali zag. Derek zijn gezicht werd nog bozer.

    [ff handdoeken opplooien]

    Ali Jones

    Derek's gezicht werd nog bozer toen hij mij zag. Ik begin weer te grinniken. 'Ik had trouwens wel verwacht dat je iets spectaculairders terug wou na dat gedoe met Cat laatst,' zeg ik tegen hem.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 15:12 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Derek Souza

    'Ik trouwens wel verwacht dat je iets spectaculairders terug wou na dat gedoe met Cat laatst,' zei ze. Ik keek haar aan. 'Zoals wat? Bovendien er was niemand anders, dus ik moest wel aan jou die kamer vragen'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    Ik besloot het hele gedoe te negeren, en keek naar de lucht. Het was niet erg bewolkt, maar de zon ging schuil achter een klein wolkje dat net groot genoeg was om hem te bedekken. Desondanks liet ik me weer gewoon vallen. Ik weet niet waarom ik me altijd liet vallen in plaats van rustig te gaan zitten, dat deed ik gewoon. Maar goed, ik liet me dus vallen, en ging een beetje wolkjes kijken, vormen herkennen. 'Hé, Derek, kijk, dat is een wolf!' riep ik ineens, toen ik een wolf herkende in de wolken.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ali Jones

    'Zoals wat? Bovendien er was niemand anders, dus ik moest wel aan jou die kamer vragen'. 'Weet ik veel. Iets van jat iemands onderbroek terwijl die hem aan heeft,' ik frons, 'nee laat maar dat is meer iets voor Alex om te doen. Oja btw ik had het anders ook wel gezegd hoor. Als ik niet nog iets voor je terug moest doen.' 'Hé, Derek, kijk, dat is een wolf!' roept Alice in eens. Ik kijk omhoog en zie inderdaad een wolfwolk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered