• Jezus, wat stormde het vannacht. De kas in onze tuin vloog de tuin door, een of andere glazen ding met een kaars erin is gebroken en een boomstam waarop we een plank hadden gemaakt voor de katten is ook stuk. Yeah.
    Ik kon er amper van slapen :[

    En bij jullie?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    het waaide hier ook echt heel hard.voor zover ik kan zien is er niet teveel schade. nu is het gelukkig soort van gaan liggen


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Alleen dat mijn deur weer bijna uit zijn scharnieren vloog terwijl er een klepraampje open was...


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Amper geslapen. Ons papa is de kelder watervrij aan het maken. x)
    In België is zelfs code oranje aan de gang. Dat is sinds Pukkelpop geleden. (toen voor provincie Limburg) Nu voor heel België, dus ik hoop dat er niet meer gewonden vallen dan dat er nu al gevallen zijn.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Onze vuilnisbakken lagen op de weg, ahahaha. En de trampoline die staat op het punt om weg te waaien + het tuinhuisje is doormidden. Oh en het regende in de bijkeuken.
    En ik hoorde dat er ergens in Groningen een dijk op springen staat, maar weet niet of het waar is?

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 11:06 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mags schreef:
    Onze vuilnisbakken lagen op de weg, ahahaha. En de trampoline die staat op het punt om weg te waaien + het tuinhuisje is doormidden.
    En ik hoorde dat er ergens in Groningen een dijk op springen staat, maar weet niet of het waar is?


    Dat hoorde ik ook en staat op nu.nl, dus ik neem aan dat het waar is.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ja, dacht even dat 't dak d'r af ging :'D. Nu waait 't ook nog steeds behoorlijk. Ideaal weer voor een tussentijdse toets (Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    De zon schijnt hier...
    maar ze houden onze dijken in de gaten , omdat we bij een rivier de oude maas zitten.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mijn raam bewoog gewoon. En het moet echt erg zijn voor die arme diertjes die buiten staan.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ja het waaide en stormde echt hard!


    Bad decisions make good stories.

    Aangezien ik de zolderkamer heb, hoorde ik de hele nacht alle dakpannen klapperen. En mijn hele kamer kraakte. Dus nee, ik heb ook niet echt chill geslapen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Scandal schreef:
    Amper geslapen. Ons papa is de kelder watervrij aan het maken. x)
    In België is zelfs code oranje aan de gang. Dat is sinds Pukkelpop geleden. (toen voor provincie Limburg) Nu voor heel België, dus ik hoop dat er niet meer gewonden vallen dan dat er nu al gevallen zijn.

    In Nederland is het al code rood & zelfs paars, lol.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik moest gisternacht naar huis fietsen.. Pfff wat een wind zeg! Voelde bijna de fiets onder me vandaan waaien. Er was een van onze stoelen door de tuin gewaaid, like wtf.. Die dingen zijn echt vet zwaar!


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Het Te koop - bord van de buren lag in onze tuin. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Bij ons is er zo'n luifelding afgewaaid.

    Goulash schreef:
    Ik heb het gemerkt. Ik heb maar 4 uurtjes geslapen.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.