• Jezus, wat stormde het vannacht. De kas in onze tuin vloog de tuin door, een of andere glazen ding met een kaars erin is gebroken en een boomstam waarop we een plank hadden gemaakt voor de katten is ook stuk. Yeah.
    Ik kon er amper van slapen :[

    En bij jullie?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    bij ons ook,maar ij lag rustig te slapen dus merkte er niets van.
    Nu is hij zo goed als gaafn liggen, wat maar goed is, ik moet erdoor fietsen


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Wel, 2 minuten geleden was het hier nog kei-hard aan het hagelen, maar dat lijkt nu (voorlopig) wel over te zijn. (:

    Edit: nu bliksemt en dondert het. =/

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 10:03 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb het gemerkt,ik heb maar 4 uur geslapen.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Bij ons is er niks gebeurt. Niet dat er in onze tuin veel kapot kan dit moment.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bij ons is er niets kapot gegaan, maar wel een hoop dieren die een hoop stress hadden.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Vanacht heb ik het niet gemerkt, maar toen ik wakker werd stormde het wel. Het onweerde en bliksemde en de wind blies de regen die op het platte dak bij ons en de buren weg, het was echt spectaculair om naar te kijken. En straks moet ik nog een vriend de bushalte op gaan halen.

    Ja, maar ik slaap er gewoon door.:
    Nu, hk maakte me klaar om naar de ortho te gaan. ZAg er goed uit, wind gaan liggen, geen regwn, tot ik mijn fiets wou buitenzetten. Rukwinden en regen viel met bakken uit de lucht. Ik hoop dat het vlug verbeterr


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    We hoorde hier net een erg luide knal...en het was geen donder.
    We vrezen een beetje dat enkele containers aan de haven zijn omgevallen.
    Ja we horen dat aangezien we er niet zo erg ver vandaan wonen.

    Ik heb deze nacht geen oog dicht gedaan.
    Om 2u40 was ik nog wakker en dan ben ik even in slaap gevallen tot rond een uur of 7 en toen was ik weer klaarwakker.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Jup ik merkte het ook, het dak vloog er bijna af, en we wonen ook niet echt ver van de kust af. Om half 5 sliep ik nog niet =_=


    | Reality is for people that lack imagination |

    Aangezien ik zo'n 1000km verderop woon heb ik er niet zo'n last van, maar ik heb er wel van gehoord.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Heel veel wind en regen. Kom net mijn bed uit dus weet niet wat de schade is


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    het is hier wel rustig. Oke, harde wind en zonet hagelde en regende het, maar hier is niks stuk.

    Maar ik heb ook gezien op het nieuws(ja, dat moeten wij volgen:( ) dat er een boom is omgewaaid en op een huis terecht is gekomen( ergens in friesland) en er zijn bomen op de weg terecht gekomen(weet niet waar).


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ik heb niks gemerkt, ik slaap heel diep


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Mijn mini-slaapkamerraam is kapot gewaaid.


    Let it come and let it be

    En het dondert en het bliksemt en het regent meters bier. -ja aan dit liedje dacht ik toe net


    "Ignite, my love. Ignite."