• Vandaag was het zover. Ik ben een koppelaarster geworden :$ Ik zal het even uitleggen. Een van mijn beste vriendinnen had een jongen leren kennen via internet. Alleen hij woont in Gelderland en wij in Zuid-Holland. Dat is dus wel een beetje verweg. Ze had ook niet de mogelijkheid hem te meeten, want haar ouders stonden er niet helemaal achter. Maar ze praten als sinds de zomer met elkaar en vinden elkaar echt leuk. Ik heb die jongen zijn msn, en hij is wel een goede gozer. Ik heb eerst gecheckt of hij wel real is, aangezien ik zelf ervaring heb met fake boys via internet. Dus we hebben gecamt en ik heb hem op hyves, dus het zit wel goed. Mijn vriendin mocht dus niet afspreken van haar ouders, en ze durfte ook niet echt omdat ze bang was dat het in het echt zou tegevallen. Nu hebben ik en die jongen die ze leuk vind, afgesproken dat hij naar ons toe zou komen. We noemde onze actie "snode plannen". Ik heb met hem helemaal besproken wanneer, hoelaat en waar. Zonder dat mijn vriendin het wist. Ik was gister bij haar blijven slapen en heb haar met een smoes naar het centraal station gelokt. :P
    Daar keek ik of ik die gozer zag. Zij stond met haar rug naar hem toe, dus hij maakte tegen mij een gebaar dat ik niks mocht zeggen. Hij liet haar schrikken en ze gilde het uit xD.
    En toen leek het net een film. Ze vloog hem om te hals en riep heel hard dat ze mij haatte en dat ze die jongen haatte. Daarna knuffelde ze mij plat en riep ze dat ze het stom vond dat ze niks had gemerkt.
    We hebben de hele dag met z'n drieën door de stad gelopen, wat gedronken en winkels gekeken. Ze wilden graag dat ik erbij bleef, voor het geval de gesprekken stil zouden vallen. Mijn vriendin had de dag van haar leven. :) Het was ook erg gezellig. Op het einde hebben we hem weer naar de trein gebracht en ze konden elkaar bijna niet meer los laten. Ze hebben ook gekust xD hahaha.
    Daarna vertrok hij weer met de trein en hij had gezegt dat hij het heel speciaal vond en hij heeft mij wel honderd keer bedankt. :)
    Ik vroeg toen hij weg was aan mijn vriendin of ze me nog haatte. Ze zei van niet en knuffelde me weer en zei dat ze me dankbaar was en dat ik een hele lieve vriendin voor haar ben.

    Ik voel me nu echt als een engel. En doordat ze dat zei kreeg ik tranen in mijn ogen. Gewoon omdat ik heel blij was voor haar en dat dat kwam door mij. :$


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Na'awh! Da's zo'n lieve actie : D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ahwww, mijn vrienden zijn vergeleken met jou eerder duivels ofzo. Erg lief van je!


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Merida schreef:
    Na'awh! Da's zo'n lieve actie : D


    26 - 02 - '16

    Merida schreef:
    Na'awh! Da's zo'n lieve actie : D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Merida schreef:
    Na'awh! Da's zo'n lieve actie : D


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Aww, that's really sweet! Net een film (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Dat is echt heel lief! Deed iemand dat maar voor mij ;3

    Luther schreef:
    Ahwww, mijn vrienden zijn vergeleken met jou eerder duivels ofzo. Erg lief van je!

    Dat vind ik niet leuk :( Ik heb zoiets graag over voor mijn vriendinnen.



    Starkiller schreef:
    Dat is echt heel lief! Deed iemand dat maar voor mij ;3

    Mijn vriendin verdiende het, ze had nogal een rot periode met haar ouders achter de rug. Plus dat zij haar vriend wel kan meeten omdat hij daar wel toe in staat is, mijn vriend kan ik voorlopig niet meer zien door omstandigheden (geen ruzie, andere redenen)

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 22:18 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dat is echt super lief!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wow, dan ben je echt een goede vriendin.

    Ik vind het echt heel lief van je.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat is écht lief van je c:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Aaaw, dat is echt zóoo schattig! :3


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dat is echt super lief van je :D!!!!!


    Life is hard and then we die

    Dat is echt zo lief! (flower)

    Gash. Dat is echt lief. :3


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.