Vijf jongens en vijf meisjes zijn elkaar helemaal zat. Een paar jaar geleden hebben twee een vreselijke ruzie gehad en ze zitten er even helemaal doorheen. De jongens zijn beroemd geworden en de meisjes willen niks meer met hun te maken hebben. Één van de vijf meisjes besluit hun allemaal een maand in een caravan op te sluiten. Komt dit goed of zitten ze elkaar zo dwars dat ze de tent afbreken?
Nu zoek ik dus rollen!
# Meisje één.
Meisje 1 was sinds het begin van hun vriendschap al het meest close met Liam. Ze waren als licht en donker tegenpolen, maar op de een of andere manier kunnen ze het altijd het best met elkaar vinden.
# Meisje twee.
Meisje 2 is het meisje dat het meest verlegen is van iedereen. Voor Louis begon het met haar meer bij de groep te halen -wat aardig lukt- maar voor hem loopt het uit op meer.
# Meisje drie.
Meisje 3 is de grootste flirt van de groep en had meteen de meeste aandacht van Zayn. Ze is nog niet klaar voor een vaste relatie, helemaal niet in deze omstandigheden, maar vindt die aandacht stiekem wel leuk.
# Meisje vier.
Dit meisje is jaloers op meisje 5, omdat ze zoveel met Niall omgaat. Ze heeft een grote crush op Niall en kan meisje 5 eigenlijk wel wurgen, hoewel ze elkaar wel mogen. Ze laat dan ook niks merken ervan.
# Meisje vijf, gespeeld door mij.
Meisje 5 had als eerste contact met de lieve Niall. Ze had zich daarvoor nogal afgezonderd van de rest namelijk, hoewel ze helemaal niet verlegen is. De meeste dachten dat het wat zou worden tussen haar en Niall, maar ze zijn enkel vrienden. Eigenlijk is ze verliefd op charmeur Harry.
Wat moet je invullen:
Rol: Vul hier het meisje in.
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:
Geboortedatum:
Uiterlijk: Een bekend persoon. Jasmine Villegas is bezet.
Karakter:
Familie: Vul hierin waar je vandaan komt, ergens in de UK.
Extra: Verplicht! Vertel iets over hobby's, karaktertrekjes etc.
VOOR IEDEREEN DIE MEISJE TWEE INVULT: Vul een tweede keuze in, want één van mijn beste vriendinnen vult ook meisje 2 in, dus die krijgt iets voorkeur. Dat snappen jullie toch wel?
[ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 22:42 ]
Just keep your head up. Stick on the ice.