• Just to see how many shippers we have on Quizlet. (:





    hehe bedankt famine aKa Ami voor het idee. xd

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 21:57 ]


    Remember when...

    Hmm, ik hoop stiekem dat Niall en Liam samen iets hebben, en dat Danielle gewoon een cover is. x'D


    Take me to wonderland

    Smugness schreef:
    Hmm, ik hoop stiekem dat Niall en Liam samen iets hebben, en dat Danielle gewoon een cover is. x'D

    Hoewel ik niet denk dat dat het geval is, hoop ik met je mee!


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Smugness schreef:
    Hmm, ik hoop stiekem dat Niall en Liam samen iets hebben, en dat Danielle gewoon een cover is. x'D

    Oh, yeah, en als dat niet zo is, zoeken we Danielle persoonlijk op en sluiten we haar op in een kast totdat Niall en Liam (wth, nee, Niall en Louis is beter) samen 10000 kindjes hebben gemaakt. Vraag me niet hoe :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Oh, yeah, en als dat niet zo is, zoeken we Danielle persoonlijk op en sluiten we haar op in een kast totdat Niall en Liam (wth, nee, Niall en Louis is beter) samen 10000 kindjes hebben gemaakt. Vraag me niet hoe :'D

    NIALL EN LIAM. JA? NIAM. NIAM. NIAM! Anders heeft het ook niet veel zin om Danielle op te sluiten, lol.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Frustrated schreef:
    (...)
    NIALL EN LIAM. JA? NIAM. NIAM. NIAM! Anders heeft het ook niet veel zin om Danielle op te sluiten, lol.

    Ja, nou, dan hebben we Danielle gewoon als gijzelaar. Ze zijn toch vrienden met Liam, dan doen ze dat best voor hem:Y)
    Btw, betere oplossing. Louis die trouwt gewoon met Harry, en de rest trouwt met elkaar! 8D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Ja, nou, dan hebben we Danielle gewoon als gijzelaar. Ze zijn toch vrienden met Liam, dan doen ze dat best voor hem:Y)
    Btw, betere oplossing. Louis die trouwt gewoon met Harry, en de rest trouwt met elkaar! 8D

    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. <3


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Frustrated schreef:
    (...)
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. <3

    Of, wacht, nee, Liam trouwt met Zayn en ik trouw met Niall:Y)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Smugness schreef:
    Hmm, ik hoop stiekem dat Niall en Liam samen iets hebben, en dat Danielle gewoon een cover is. x'D


    Remember when...




    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Of, wacht, nee, Liam trouwt met Zayn en ik trouw met Niall:Y)

    Wbw, This! Ik ben voor dit! :Y)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)
    Wbw, This! Ik ben voor dit! :Y)

    Yeah, jij bent al uitgenodigd op onze bruiloft :Y)

    Omg, ik hou van deze fanfic.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Yeah, jij bent al uitgenodigd op onze bruiloft :Y)

    Omg, ik hou van deze fanfic.

    Er staan echt te veel geweldige fanfics op Tumblr. Omg.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Excuse me guys, Niam is mijn otp ughhh ze moeten gewoon even uit de kast komen en wel nuu.


    Hope goes lost but never dies.

    iheartniam schreef:
    Excuse me guys, Niam is mijn otp ughhh ze moeten gewoon even uit de kast komen en wel nuu.

    Omg, dat komt precies goed uit, dan kan Zayn met die bitches in mijn klas trouwen die de hele tijd: "AW MAJ KOT ZEEEEEN!" zeggen. Eerst zeiden ze "Zaajen", dus dit is al een hele verandering! ^^


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Omg, dat komt precies goed uit, dan kan Zayn met die bitches in mijn klas trouwen die de hele tijd: "AW MAJ KOT ZEEEEEN!" zeggen. Eerst zeiden ze "Zaajen", dus dit is al een hele verandering! ^^

    Herkenbaar as fuck. Zelfs m'n zusje is helemaal 'OMG ZAINNNNNNN' en dan zit ik zo van... *facepalm*


    Hope goes lost but never dies.