• ILOVEYOUGIRLIEEES. <3







    nah ik ship totaal géén larry. :')

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 19:58 ]


    Remember when...

    Elena(wbw)
    Hoe was je vakantie trouwens? Of ben je nog niet terug?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    iCarrot schreef:
    Oh nu is het schijnbaar ruzie zoeken, juist ja. ;s


    LALALALALALA, ik ga niet kijken. LALALALALALA,
    Ik heb m'n zegje geaan & ik weet dat ik niet de enige ben die dat vind. Ze zoeken het maar uit, ik ga nu niet meer boos doen. (:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    CHARRY schreef:
    (...)

    LALALALALALA, ik ga niet kijken. LALALALALALA,
    Ik heb m'n zegje geaan & ik weet dat ik niet de enige ben die dat vind. Ze zoeken het maar uit, ik ga nu niet meer boos doen. (:

    het is echt heel doelloos, nu gaat het ineens over de hongerspelen enzo -.-'


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    iCarrot schreef:
    (...)
    het is echt heel doelloos, nu gaat het ineens over de hongerspelen enzo -.-'


    Och wat leuk. Nu heb ik ook geen motief om daar terug te gaan. =D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    CHARRY schreef:
    (...)

    Och wat leuk. Nu heb ik ook geen motief om daar terug te gaan. =D

    nah ik ga ook niet meer terug. je kunt zeggen wat je wil, maar ze gaan toch tegen je in -.-'


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    iCarrot schreef:
    (...)
    nah ik ga ook niet meer terug. je kunt zeggen wat je wil, maar ze gaan toch tegen je in -.-'


    Klopt & dan komen ze met opmerkingen waar je niks mee kan. Aangezien er gewoon geen verband is tussen wat zij zegt en waar jij op doelt..
    Ik denk dat het door mensen die maar om 1 lid geven, dat het daardoor zo'n hype is geworden hier. En dat het vanzelf eigenlijk wel gaat vervagen doordat die ene persoon minder leuk is, en de fans die ze allemaal geweldig vinden & hun waarderen, die zullen er uiteindelijk langer blijven. :')
    Gewoon een kwestie van tijd, denk ik dan maar.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Castiel schreef:
    Elena(wbw)
    Hoe was je vakantie trouwens? Of ben je nog niet terug?
    HAHA jawel, sinds zondag (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    CHARRY schreef:
    (...)

    Klopt & dan komen ze met opmerkingen waar je niks mee kan. Aangezien er gewoon geen verband is tussen wat zij zegt en waar jij op doelt..
    Ik denk dat het door mensen die maar om 1 lid geven, dat het daardoor zo'n hype is geworden hier. En dat het vanzelf eigenlijk wel gaat vervagen doordat die ene persoon minder leuk is, en de fans die ze allemaal geweldig vinden & hun waarderen, die zullen er uiteindelijk langer blijven. :')
    Gewoon een kwestie van tijd, denk ik dan maar.

    jaa indd! Eigenlijk zijn er maar een paar echte fans op quizlet.


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    iCarrot schreef:
    (...)
    jaa indd! Eigenlijk zijn er maar een paar echte fans op quizlet.


    Mehehe. Waarschijnlijk wel ja. Ik zie mezelf over 10/20 jaar nog steeds naar hun muziek luisteren, of ze dan nog bij elkaar zijn of allemaal solo. x'D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    CHARRY schreef:
    (...)

    Mehehe. Waarschijnlijk wel ja. Ik zie mezelf over 10/20 jaar nog steeds naar hun muziek luisteren, of ze dan nog bij elkaar zijn of allemaal solo. x'D

    jaa ik ook. die jongens hebben mijn leven echt veranderd, ik kan hun echt niet meer vergeten. (:


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    iCarrot schreef:
    (...)
    jaa ik ook. die jongens hebben mijn leven echt veranderd, ik kan hun echt niet meer vergeten. (:


    Ja die van mij ook, door die lui heb ik nu awesome nieuwe vriendinnen, yaay. ;D
    En ik vind dat de jongens dat ook best mogen weten in de toekomst, mehehe. :'D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    WIE JOINT TINY ?


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    iCarrot schreef:
    jaa indd! Eigenlijk zijn er maar een paar echte fans op quizlet.

    Mijn reactie:
    CHARRY schreef:
    (...)

    Mehehe. Waarschijnlijk wel ja. Ik zie mezelf over 10/20 jaar nog steeds naar hun muziek luisteren, of ze dan nog bij elkaar zijn of allemaal solo. x'D

    Whehehe. Nee, echt. Ik ben nog nooit zo 'geobsedeerd?' door een boyband geweest. Niemand, niemand. Ik dacht altijd: wtf, ik ga echt nooit fan worden van iemand en zo crazy doen als al die fangirls.

    LOOK AT ME NOW. (:


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    HelloRadio schreef:
    WIE JOINT TINY ?

    MEE (:
    alleen heb ik nu geen cam ):


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    HelloRadio schreef:
    WIE JOINT TINY ?


    KOM ERAAN, MENSEN.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''