• Hoor ik net van een vriendin Dat we een mimi So krijgen van Frans D:. Ik moet ook nog Duits inhalen en Engels So leren. Ik vind Frans en Duits erg moeilijk en ik loop al achter met Frans. Nu moet ik dat allemaal gaan leren in 1 week. Lekker dan daar gaat mijn schema . Ik kan nu wel gaan Huilen van stress D:.

    Iemand tips?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    arme schat. als het woordjes zijn zou ik echt wrts.nl doen blokjes hakken en klaar. ik vind talen ook heel moeilijk en doe het daarmee en dat lukt prima. Ik zou blokje voor blokje en dan tklens wel herhalen. en halverwege overhorne


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb niet echt tips voor leren: ik lees de stof één keer door en het zit in mijn hoofd. Maar als het woordjes zijn kun je misschien WRTS of Teach gebruiken, en mijn lerares Engels zegt altijd dat je er een spel moet van maken, dat het leuker wordt.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Als ik woordjes moest doen voor die vakken, dan was het enige wat hielp WRTS. Echt een uitkomst, kan zo veel sneller en beter leren. Misschien werkt het voor jou ook wel (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    MisPattinson schreef:
    arme schat. als het woordjes zijn zou ik echt wrts.nl doen blokjes hakken en klaar. ik vind talen ook heel moeilijk en doe het daarmee en dat lukt prima. Ik zou blokje voor blokje en dan tklens wel herhalen. en halverwege overhorne

    Dat ga ik ook doen, maar het is zo veel. En ik kreeg net te horen wat ik moest leren. Ik schrok me dood D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Gebeurt mij dagelijks op school, alleen ik krijg het meestal een paar lesuren van te voren te weten. Ik heb juist heel weinig stress van mezelf en da's ook niet alles :W. Ik kom bijna altijd te laat voor dingen. Het enige moment dat ik goed kan leren is als ik wel een beetje stress heb. Zo kan ik in een pauze een heel hoofdstuk woordjes leren.
    Maar het komt wel goed, je hebt nog een hele week. Als je het niet snapt kan je het nog aan de leraar vragen, toch?


    i put the fun in funeral

    Doordat je via wrts eerst al die woordjes (neem ik aan) moet over typen, leer je eigenlijk ook al


    Physics is awesome

    ALTERMOON schreef:
    Gebeurt mij dagelijks op school, alleen ik krijg het meestal een paar lesuren van te voren te weten. Ik heb juist heel weinig stress van mezelf en da's ook niet alles :W. Ik kom bijna altijd te laat voor dingen. Het enige moment dat ik goed kan leren is als ik wel een beetje stress heb. Zo kan ik in een pauze een heel hoofdstuk woordjes leren.
    Maar het komt wel goed, je hebt nog een hele week. Als je het niet snapt kan je het nog aan de leraar vragen, toch?

    Hier is het probleem. Ik heb de eerste les D:. En helaas kan ik niet tegen stress


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik zou zeggen, computer uit en leren maar! Het beste wat je kan doen is de stof van elk vak zo veel mogelijk herhalen, ken je 't ene vak een beetje? Ga dan aan het andere vak en wissel later weer terug om te kijken of je het nog kent. En je zegt zelf dat je nog 1 week hebt, nou, dat moet prima lukken toch? Als je namelijk toetsweek etc. krijgt heb je een heleboel toetsen voor die ene week en dan moet je ook hard leren, dan zijn het nog wel meer dan maar drie toetsen, dus eigenlijk zou je hier nog mee moeten kunnen leven. Zorg gewoon dat je je eraan houdt dat je vanaf nu elke dag gaat leren tot aan die toetsen, en dan wel echt, ga niet tussendoor spelletjes spelen ofzo, een pauze mag, maar niet te lang. Gaat je heus lukken, succes!


    “Love is a contradiction.”

    Ik leer meestal heel snel, met WRTS en dan nog een keertje mondeling jezelf overhoren. Je kan het wel ;)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    In 1 week? Dat is tijd zat, niet zo stressen.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Maelig schreef:
    In 1 week? Dat is tijd zat, niet zo stressen.

    1 week is te kort voor mij met talen. D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Welcome to my world! ik heb precies hetzelfde.. Ik leer gewoon niet meer.
    Ik weet toch wel dat ik het niet ga halen. Of ik nou een 4 (met leren)haal of een 1(zonder leren) wat maakt het uit.. Als mijn ouders iets boven de 5 verwachten ga ik drie dagen van tevoren zitten blokken. zeg ik al mijn trainingen en plannen af en zit ik op de logeerkamer waar niks me af kan leiden. Ik schrijf alles zo vaak over dat ik het nog zie als ik mijn ogen dicht doe. en anders leer ik het net als een boek lezen. Ik lees het en onhoud de belangrijke rode draad. Als je een boek leest kun je toch ook heel veel nog na vertellen. Zo leer ik teksten en woorden. Ik moet ze na kunnen vertellen. :) Suc6 ermee!


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Maelig schreef:
    In 1 week? Dat is tijd zat, niet zo stressen.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.