• Wat is jou fandom card? Klik
    Mine:


    To love is to destroy.

    Wiggle schreef:



    He jij daar, naamgenoot!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Midna schreef:



    Wat hou die Mortal instruments in? XD


    It's an epic bookseries by an author named Cassandra Clare. ^^ Look it up.
    De werewolves in die serie zijn best cool..
    No, i'm serious, google it. ik hou van die boeken.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph schreef:
    (...)

    It's an epic bookseries by an author named Cassandra Clare. ^^ Look it up.
    De werewolves in die serie zijn best cool..
    No, i'm serious, google it. ik hou van die boeken.


    Oww,, zo heet dat boek dus ;D (: Weerwolven zijn sowieso al cuwl.
    Jammer dat ik bij Twilight een mens ben.. doet me denken aan die emotieloze gezicht van dingetje..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chemist schreef:
    (...)

    He jij daar, naamgenoot!


    Hoooii! Haha, awesome (:


    Opgeven is geen optie.

    Midna schreef:
    (...)

    Oww,, zo heet dat boek dus ;D (: Weerwolven zijn sowieso al cuwl.
    Jammer dat ik bij Twilight een mens ben.. doet me denken aan die emotieloze gezicht van dingetje..


    I rather be human than a sparkling vampire... o.o

    En ja. :Y) Ze zijn echt heel goed. Ze hebben een andere naam in eht Nederlands, eht eerste boek heet Stad der beenderen. (Or something like that)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Oh, en ik was "The Doctor" by Dr. Who. :Y)
    Wat awesome is, want die serie kijk ik nu


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph schreef:
    (...)

    I rather be human than a sparkling vampire... o.o

    En ja. :Y) Ze zijn echt heel goed. Ze hebben een andere naam in eht Nederlands, eht eerste boek heet Stad der beenderen. (Or something like that)


    About de human en de sparkling dude.. I agree with that.

    Hmm ;D Ik zal eens gaan kijken ;d -Waar gaat het precies over? ;d-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wiggle schreef:
    (...)

    Hoooii! Haha, awesome (:


    Lol, ik had bij alles iets anders. Maar wel leuk om een Hufflepuff naamgenoot te hebben. Ik werd ingedeeld in Slytherin, haha. Aangenaam kennis te maken, Rebecca. Ik heet Rebecca. Hoe gaat het met je? LOL


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik kan mijn freaking resultaten niet zien nadat ik hem heb gemaakt.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Midna schreef:
    (...)

    About de human en de sparkling dude.. I agree with that.

    Hmm ;D Ik zal eens gaan kijken ;d -Waar gaat het precies over? ;d-


    The Mortal Instruments?
    Over een meisje Clarrisa Fairchil (Clary). Ze woont in Brooklyn (Dacht ik? tis lang geleden) Met haar meoder Jocelyn Fairchild.
    Haar moeder is een Shadowhunter. (Nephilium) die zich heeft terug getrokken van die wereld. (De wereld van amgische wezens dus)
    De magische wezens die voorkomen zijn dus shadowhunters, vampires, werewolves, fearies en warlocks.

    Shadowhunters zijn gecreerd door de engels Raziel om de wereld in toom te houden en die shit. Gecreerd uit eht bloed van de mens en eht bloed van de engelen.

    Je meot het hele verhaal maar eens googlen, tis awesome.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph schreef:
    (...)

    The Mortal Instruments?
    Over een meisje Clarrisa Fairchil (Clary). Ze woont in Brooklyn (Dacht ik? tis lang geleden) Met haar meoder Jocelyn Fairchild.
    Haar moeder is een Shadowhunter. (Nephilium) die zich heeft terug getrokken van die wereld. (De wereld van amgische wezens dus)
    De magische wezens die voorkomen zijn dus shadowhunters, vampires, werewolves, fearies en warlocks.

    Shadowhunters zijn gecreerd door de engels Raziel om de wereld in toom te houden en die shit. Gecreerd uit eht bloed van de mens en eht bloed van de engelen.

    Je meot het hele verhaal maar eens googlen, tis awesome.


    Ok ;d ik zal het eens doen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    50 vragen:



    20:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Chemist schreef:
    (...)

    Lol, ik had bij alles iets anders. Maar wel leuk om een Hufflepuff naamgenoot te hebben. Ik werd ingedeeld in Slytherin, haha. Aangenaam kennis te maken, Rebecca. Ik heet Rebecca. Hoe gaat het met je? LOL


    Haha, yea super hoor. Met jou? :pp


    Opgeven is geen optie.


    loloool ik heb like.. van alles geen idee wat 't is. Alleen van LotR en Twilight. Maar.. District 7? Iemand, explain pls.


    I live for the applause, you will die for it.

    Uneventful schreef:
    Ik kan mijn freaking resultaten niet zien nadat ik hem heb gemaakt.


    Me neither..

    Komt ie steeds met een klote foutmelding ;l


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.