• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.



    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 15:32 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Cat Lincon

    Ik wordt wakker op de trap naar het jongensdeel. "Wtf" stamel ik verbaasd uit. Ik kijk om me heen en loop met een rood hoofd naar beneden. Hoe kom ik daar nu weer ?

    IHeartMusicc schreef:
    Destiny Fay Dawson || Telekinese & Toekomst Tekenen

    Bored as hell loop ik naar de keuken. 'Hey Will.'


    [Will wou toch naar zijn kamer gaan ;s ?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LovingStyles schreef:
    (...)

    [Will wou toch naar zijn kamer gaan ;s ?]

    [Will was al weer terug gelopen]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Derek Souza

    Blijkbaar zag Alice dat ik naar het bed wou, want ik voelde twee armen onder me langs gaan. Krampachtig kreeg ze me omhoog, ik ademde snel. Uitgeput, maar ook de soort angst dat ik een struiptrek krijg. Dat zou betekenen dat ik hoogstwaarschijnlijk Alice zeer deed en ik op de grond donder. Ze fluisterde me ondertussen woordjes toe, ik kon ze niet helemaal verstaan.
    Blijkbaar was ik te zwaar, want ze liet me op bed vallen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)
    [Will was al weer terug gelopen]


    [ow haha lees het nu pas -.-]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ali Jones

    Ik besluit maar naar de keuken te gaan. 'He,' zeg ik als ik Des en Will in de keuken zie staan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cat Lincon

    Ik loop naar de keuken en zie Will, Ali en Des. "Weet er iemand hoe het komt dat ik wakker werd op de trap naar het jongensdeel ?" vroeg ik beschaamd. Ja ik was beschaamd, het is niet een vraag dat je elke avond stelt.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 23:01 ]

    Ali Jones

    Ik haal me schouders op, 'sorry geen idee, oja heeft iemand Juléan gezien?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny Fay Dawson || Telekinese & Toekomst Tekenen

    'Hey, Cat en Ali.' Cat kwam naast me zitten.'Sorry ik weet het niet, was er niet bij.' Ik raakte weer in gedachte verzonken.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 23:05 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Will Silver
    'Hey' zeg ik tegen des en Ali.
    Dan komt Cat binnen. 'Je slaapwandelde.' zeg ik haar.


    If there's no risk, there's no reward.

    Derek Souza

    Alles begon in één keer te draaien en de breken en te doen. Ik voelde het bed indeuken en niet veel later lag er een hand tussen mijn schouderbladen. Ik wist niet precies wat ze daar telkens deed, maar het hielp. Mijn gezicht begon te trekken naar mijn normale gezicht, de haren trokken zich in en me poten begonnen weer te lijken op handen en voeten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cat Lincon

    "Nee ik was nogal druk met dom doen door hele tijd te vallen op mijn hoofd, en daarna was ik te druk door de slaappillen die Alex me heeft gegeven" zeg ik doodserieus. Volgens mij kan ik niet eens maar dom doen, ik ben klaar met lachen tot er weer een nieuwe dag is, dat is zeker.

    Selena Claire Sensorene
    Ik moest van Will naar mijn kamer gaan maar ik had geen zin. Na wat gegeten te hebben liep ik toch naar mijn kamer. Een briefje lag daar en ik maakte hem open. Ik vond het lief maar niets was waar. Ik liep door de hal. Keek even de keuken en zag Will en liep verder. Ik rende naar buiten en sprong de eerst volgende boom in. Ik zette mijn gave 'aan.' en liet iedereen die binnen 10 meter bij me was een verschrikkelijke pijn ondergaan. Ik had geen zin om te praten nu.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Destiny Fay Dawson || Telekinese & Toekomst Tekenen

    Cat was opeens dood serieus totdat er een helse pijn door ons heen ging. Ik viel schreeuwend op de grond. 'SELEENAA STOP.' probeerde ik maar het werd teveel veels teveel het leek alsof ik in brand stond en alsof er messen door mijn lichaam gingen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    Destiny Fay Dawson || Telekinese & Toekomst Tekenen

    Cat was opeens dood serieus totdat er een helse pijn door ons heen ging. Ik viel schreeuwend op de grond. 'SELEENAA STOP.' probeerde ik maar het werd teveel veels teveel het leek alsof ik in brand stond en alsof er messen door mijn lichaam gingen.


    [Ik wist wel dat 10m te lang was ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you