IK HAAT MIJN OUDERS,
zeggen ze plots dat ik niet meer mag komen morgen.Ik heb een hele dag lopen bokken maar ze blijven erbij.Ik heb gisteren nog tot mijn vader thuis kwam zitten wachten om dat te vragen hoe het nou eindelijk zat, zegt hij dat ik beter thuis kan blijven omdat ik jullie nog nooit heb gezien terwijl we elkaar toch wel zien, godverdomme, toen zei ik dat ik wel gewoon met de trein zou gaan maar dat mag ik ook plots niet meer alleen. , hij meot het telkens verpesten. Nu stel ik jullie echt teleur, misschien kan ik maar beter stoppen met op Q te zitten. Bah, nu heb ik echt een hekel aan mezelf en aan mijn ouders. Ik zou jullie eindelijk gaan ontmoeten verpest hij het weer. Echt waar sorry, ROBIN EN SANNE, ik had al we een kado voor ieders van jullie dus die hebben jullie nog te goed. Sorry dat ik zo een kak Belg ben. Ik wens jullie heel veel plezier en ik beloof dat ik jullie toch snel zal zien dat moet gewoon. Sorry dat ik jullie nu teleurstel. Serieus, volgens mij zal ik vandaag gewoon niet meer op q of tiny komen want ik begrijp het wel als jullie kwaad op me zouden zijn. Nu haat ik me echt hard op dit moment en voel ik me helemaal depressed.
Ik verdien het gewoon niet om zo een schatten van meisjes als jullie te kennen, dus bij deze bedankt voor alles. Onthou wel dat jullie stuk voor stuk uniek zijn en jullie niet mogen veranderen voor anderen. Ik hou van jullie allemaal zoals jullie zijn en sorry dat ik jullie telkens teleurstel. <3
Liefs Chelsea
i'm broken, do you hear me.