• WE ONLY CAN WALK IN ONE DIRECTION, TOGETHER.





    Schatjes,
    Ik hou van jullie !

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 20:43 ]


    i'm broken, do you hear me.

    Oké, misschien stelde ik me wel wat aan. -genant-
    Maar toch, ik ben nu gewoon teleurgesteld in mijn vader
    kom op zo stom dat ik niet met de trein mag, voor alles is toch een eerste keer zeker..


    i'm broken, do you hear me.

    Ergens snap ik je pa wel, maar waarom wil hij je dan niet brengen met de auto ofzo..?


    Some things are changing too much.

    Omdat hij blijkbaar niet kan en mijn moeder durft er niet heen te rijden. Stom dat ik nog geen rijbewijs heb moet ik zeggen


    i'm broken, do you hear me.

    Jesus to the fucking Christ


    Remember when...

    GayMarriage schreef:
    Jesus to the fucking Christ


    Vas Happenin?


    i'm broken, do you hear me.

    Lieve lieve Chelsea,
    alsof wij jou ooit zouden kunnen gaan haten? Srsly, daar ben jij gewoon veel te lief voor. Jij kunt er toch ook niks aan doen?
    En ik vind het wel een goed idee, we gaan gewoon met zn allen naar belgenland ;D Ookal woon ik aan de andere kant van Nederland -.-

    GayMarriage schreef:
    (...)

    IK DROOMDE DAT IK EEN HUILENDE JELMER AAN DE TELEFOOM HAD JA. OMDAT JIJ ZELFMOORD HAD WILLEN PLEGEN ECHT OUEBOUSRGWRIUWRG verschrikkelijk.(no_chears)
    ;c


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    foreverPayne schreef:
    Oké, misschien stelde ik me wel wat aan. -genant-
    Maar toch, ik ben nu gewoon teleurgesteld in mijn vader
    kom op zo stom dat ik niet met de trein mag, voor alles is toch een eerste keer zeker..


    en ze weten dat sanne echt is door je filmpje, en jullie komen allemaal bij elkaar in roosendaal


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    foreverPayne schreef:
    (...)

    Vas Happenin?


    Mijm ouders. Ik doe godverdomme nooit wat goed. En ik ben al im een slechte bui, heel erg slechte bui vandaag. Echt in maanden heb ik me niet meer zo kut gevoeld en mijn fucked up mind keert zich tegen me.
    Echt op dit moment wil ik gewoon van de aardbol verdwijen, niemand die me super erg zou missen.

    Zeik, zeik, zeik.


    Remember when...

    Tumble schreef:
    (...) ;c


    OMG. DAT IS ECHT ERG. DIE DROOM AKA NACHTMERRIE.
    DKGHSB. awwhh. ;c


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    GayMarriage schreef:
    (...)

    Mijm ouders. Ik doe godverdomme nooit wat goed. En ik ben al im een slechte bui, heel erg slechte bui vandaag. Echt in maanden heb ik me niet meer zo kut gevoeld en mijn fucked up mind keert zich tegen me.
    Echt op dit moment wil ik gewoon van de aardbol verdwijen, niemand die me super erg zou missen.

    Zeik, zeik, zeik.


    Watdoenze? D:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik ga me echt slecht voelen, als jullie je slecht voelen D:

    Narry schreef:
    Ik ga me echt slecht voelen, als jullie je slecht voelen D:


    +1

    Door dat van Joella, gister avond moest ik ook al huilen in bed..

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 17:17 ]


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    GayMarriage schreef:
    (...)

    Mijm ouders. Ik doe godverdomme nooit wat goed. En ik ben al im een slechte bui, heel erg slechte bui vandaag. Echt in maanden heb ik me niet meer zo kut gevoeld en mijn fucked up mind keert zich tegen me.
    Echt op dit moment wil ik gewoon van de aardbol verdwijen, niemand die me super erg zou missen.

    Zeik, zeik, zeik.
    D: ik transporteer je hierheen okay?
    Je mag never van de aardbol verdwijnen ja, want ik mis je nu al omdat ik je anderhalve week niet heb gezien..


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    CHARRY schreef:
    (...)

    Watdoenze? D:


    Echt ik zit voor het eerst vandaag achter de ipad. Komt mijn pa direct tegen mij schreeuwen dat ik er al de hele dag achter zit. Word mijn moeder pissig op mij omdat ik de verkeerde sperziebonen mee heb genomen, komt mijn pa er weer bij schreeuwen. Nu zijn ze beide boos op mij, ik doe niks goed volgens hun, ben een lui egoïstisch kind.
    En het ergste is da ze gelijk hebben ik ben een lui zwijn. Kan niks goed doen en niemand die me toch zou missen,


    Remember when...