GayMarriage schreef:
godverdomme mijn droom van vannacht was echt tyfus eng. (bloos)
Mijne ook ;c ik droomde eerst iets leuks en ik werd wakker en ik dacht nog; deze moet ik onthouden. Nou niet dus lol, en daarna ging het over glibberige slangen die me wilden wurgen. Joehoee
Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.
Tumble schreef:
(...)Mijne ook ;c ik droomde eerst iets leuks en ik werd wakker en ik dacht nog; deze moet ik onthouden. Nou niet dus lol, en daarna ging het over glibberige slangen die me wilden wurgen. Joehoee
HAHAHA, awwh. Ben ik even blij dat ik altijd in coma raak als ik slaap. x'D
''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''
Maaar lieverds.. ik ben even naar de bieb.. dan naar de bruna voor treinkaartjes (en kijken of ze bravo hebben) en dan nog even eten voor in de trein halen;D
ja, ik ben dus aan het zoeken naar dat waar zo'n meisje het had gevonden. Maar ik vind niks. En gvd nu ben ik echt bang dat ze komen als ik in noorwegen of in londen zelf ben ;x
HelloRadio schreef:
ja, ik ben dus aan het zoeken naar dat waar zo'n meisje het had gevonden. Maar ik vind niks. En gvd nu ben ik echt bang dat ze komen als ik in noorwegen of in londen zelf ben ;x
Awwh, ik weet hoe het voelt.
''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''
in februari zou de kaart verkoop zijn. Ja ik kijk op GoSuperModel omdat iemand zei dat ze het daar helemaal over hadden. MAar dat zijn volgens mij vooral kinderen van 11/12 jaar.. pff. Die mensen flippen totaal.