• Zij:


    Ik kom haar foto's echt heeeel vaak tegen, & ik weet dat ze een model is. Ik ben alleen haar naam kwijt. Kan iemand het alsje-alsjeblieft vertellen als hij/zij het weet? x

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    I don't know nog nooit gezien:X


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    *wijst naar witte letters op haar arm* misschien moet je dat ontcijferen en googlen?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph schreef:
    *wijst naar witte letters op haar arm* misschien moet je dat ontcijferen en googlen?

    haha, dat is haar been, en het is gepikt van een cover van een verhaal waar stond 'Skype productions' aangezien die user skype heet haha.

    Haar naam Emilie Voe Nereng maar op internet staat ze bekend als Emily Voe

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 18:38 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    NathanSykes schreef:
    Haar naam Emilie Voe Nereng maar op internet staat ze bekent als Emily Voe

    Nee, volgens mij is dit niet Emilie


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Nee, volgens mij is dit niet Emilie


    Actually, she is. (:
    Maar hier was gisteren ook al een topic over.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Actually, she is. (:
    Maar hier was gisteren ook al een topic over.

    Ja? Ik vind haar gezichtstrekken op die foto zo anders


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Volgensmij is dat Emilie niet hoor, haar gezichtstrekken zijn echt heel anders?


    Of wel?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mags schreef:
    Volgensmij is dat Emilie niet hoor, haar gezichtstrekken zijn echt heel anders?


    Of wel?

    Dat vind ik nou ook..
    Emilie haar neus is iets langer en wipt minder. En haar kin is toch ook minder scherp? Of zie ik nu zo verkeerd D:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wait zij lijkt er meer op ik denk dan toch dat zij het is.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Ik denk gewoon dat ze op de eerste foto gewon harder lacht, als je lacht wipt je neus omhoog; Het kan volgens mij dus Emilie zijn.


    Love is louder.

    Ik kom haar ook vaak op tumblr tegen, maar ik vind haar niet zo bijster knap. Of, ja, ze is knap, maar ze heeft niks speciaals. Maar ben je zeker dat ze model is?


    Save me from myself.

    Het is anna edwis

    http://weheartit.com/entry/6071674

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 1:23 ]


    (Be)lieve in (you)rself