• Vanmiddag zou ik met een vriendin naar de bieb gaan om even bij te kletsen, het is daar namelijk rustig en wij zijn allebei gek van boeken.
    Ik was dus kwart over twee bij de bieb, zit zij daar met haar moeder. Ik dacht nog: huh, waarom moet haar moeder erbij?
    Afijn, ik sprak twee minuutjes met haar totdat haar moeder zei dat ze weer weggingen, de moeder had thuis nog werk ofzo.
    En opeens was ze weer weg! Ik voelde me echt gekwetst, want ik had mezelf speciaalvoor haar opgepept omdat ik me niet erg goed voelde. Mijn ouders waren echt boos op haar en haar moeder, want ik was eigenlijk voor niets door de storm gefietst.

    En nu ben ik zwaar pissig, bah.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Cherokees schreef:
    (...)
    Nou, het was rotweer en ze vroeg haar moeder om haar te brengen.
    En ik heb verder geen idee waarom ze zo snel wegging. :')
    Al mijn vriendinnen zijn verrekte egoïstisch. Pffft.


    Naaawh, en jij moest fietsen? Not fair!
    Vind andere vrienden. -Correctie- Kom in Brabant wonen en vind andere vrienden.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Nightlock schreef:
    (...)

    Naaawh, en jij moest fietsen? Not fair!
    Vind andere vrienden. -Correctie- Kom in Brabant wonen en vind andere vrienden.

    Dat is altijd al zo geweest. Als het slecht weer was, moest ik altijd vervoer zoeken, want de auto naar school was altijd "vol". Terwijl mijn vader wel altijd moest rijden.
    Ik kom wel in Tilburg studeren, of Eindhoven. (bloos)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Cherokees schreef:
    (...)
    Dat is altijd al zo geweest. Als het slecht weer was, moest ik altijd vervoer zoeken, want de auto naar school was altijd "vol". Terwijl mijn vader wel altijd moest rijden.
    Ik kom wel in Tilburg studeren, of Eindhoven. (bloos)


    Aaah, dat suckt serieus echt hard.. Ja, beter Tilburg, dat is heel dichtbij.(wbw)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ganymede schreef:
    (...)
    Ga dan even tegen die Chemist zeiken ofzo.
    Ja, dat is wel zo, maar ik bedoelde er niks kwalijks mee.


    Pardon? Ken ik jou?

    Sorry, ik was ietwat knorrig, maar ik ben er niet van gediend dat hier iemand rondloopt die maar oppert om tegen mij te gaan zeiken. "Die Chemist" heet Rebecca en niemand fuckt met mij.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chemist schreef:
    (...)

    Pardon? Ken ik jou?

    Sorry, ik was ietwat knorrig, maar ik ben er niet van gediend dat hier iemand rondloopt die maar oppert om tegen mij te gaan zeiken. "Die Chemist" heet Rebecca en niemand fuckt met mij.

    Weet ze wel dat je Rebecca heet dan? xD je hebt toch niet voor niets een username, waar je genoemd bij kan worden? en ik denk dat 'die Chemist' gewoon verwijst naar jou en niet arrogant ofzo was bedoelt, aangezien ze het goed bedoelt. :I


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Larten schreef:
    (...)
    Weet ze wel dat je Rebecca heet dan? xD je hebt toch niet voor niets een username, waar je genoemd bij kan worden? en ik denk dat 'die Chemist' gewoon verwijst naar jou en niet arrogant ofzo was bedoelt, aangezien ze het goed bedoelt. :I


    Euhm, het leek niet al te aardig. "Ga dan even tegen die Chemist zeiken" was eerder aansporend dan afremmend, lieve Chrissiebissiehonnieponnieschatjepatatje.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chemist schreef:
    (...)

    Euhm, het leek niet al te aardig. "Ga dan even tegen die Chemist zeiken" was eerder aansporend dan afremmend, lieve Chrissiebissiehonnieponnieschatjepatatje.

    Oh, ik lees het anders met behoorlijk veel sarcasme erin. x'] rebeccauitmekkameteenbestekla

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 19:57 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Larten schreef:
    (...)
    Oh, ik lees het anders met behoorlijk veel sarcasme erin. x'] rebeccauitmekkameteenbestekla


    Ik kom niet uit Schapenneuketanië, X'D. Ik las het niet met sarcasme, maar das ook moeilijk te zien via een beeldscherm.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Nou, volgens mij is dit wel genoeg offtopic! Thank you very much!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Oh, en daarbij heb ik geen portable bestekla! Ö, hoe nu verder... Zonder bestekla... Imma firin' mah lazah! WOESJ.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Cherokees schreef:
    (...)
    Dat is altijd al zo geweest. Als het slecht weer was, moest ik altijd vervoer zoeken, want de auto naar school was altijd "vol". Terwijl mijn vader wel altijd moest rijden.
    Ik kom wel in Tilburg studeren, of Eindhoven. (bloos)

    Zooo, zeg. Dat betekent dat ik daar dan ook maar naartoe moet (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Sometimes you just have to hit people, in their face, with a chair c:


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Is het niet meer lullig van haar moeder van van haar? Ik kan het mishebben hoor. Het is sowieso mega lullig. D:


    Big girls cry when their hearts are breaking