• - never mind (: -

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 0:06 ]

    Uneventful schreef:
    Oh, please don't.
    Sorry meid, maar dan ben je echt de duizendste die het heeft gedaan.

    Hmm ondanks ik nog nooit zo een story had gelezen, had ik zelf ook bedacht dat er vast wel verhalen waren dat meisjes hun popster ontmoeten en met hun op tour gaan. Maar om eerlijk te zijn dacht dat ik er wel een beetje een andere draai aan had gegeven vanwege de ideeën die ik had over de drugs/alcohol en de nouja achtervolging maar inieder geval bedankt voor je eerlijkheid/reactie enzo (:

    Uneventful schreef:
    (...)

    Sws niet over 1D (bij mij dan), maar het idee is al heel vaak gebruikt met verschillende Justin Bieber verhalen. Daarom is het niet echt leuk meer om te lezen.

    Oh vandaar dat ik er nog nooit 1 had gelezen. Lees namelijk geen Justin Bieber verhalen haha nouja vroeger vond ik hem leuk voor een korte periode, maar ben daar nouja 'over heen gegroeid' ofzoiets denk ik haha (:

    xEspana schreef:
    (...)
    Hmm ondanks ik nog nooit zo een story had gelezen, had ik zelf ook bedacht dat er vast wel verhalen waren dat meisjes hun popster ontmoeten en met hun op tour gaan. Maar om eerlijk te zijn dacht dat ik er wel een beetje een andere draai aan had gegeven vanwege de ideeën die ik had over de drugs/alcohol en de nouja achtervolging maar inieder geval bedankt voor je eerlijkheid/reactie enzo (:


    Dat lijkt me best wel normaal omdat de Bieber verhalen een beetje op de achtergrond verdwijnen, maar het is echt een idee dat heel vaak voorkomt waardoor het niet echt de moeite meer waard is om te lezen. Jij kan er je eigen draai aan geven, maar de meeste mensen (ook ik) haken af bij de proloog of de cover.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Dat lijkt me best wel normaal omdat de Bieber verhalen een beetje op de achtergrond verdwijnen, maar het is echt een idee dat heel vaak voorkomt waardoor het niet echt de moeite meer waard is om te lezen. Jij kan er je eigen draai aan geven, maar de meeste mensen (ook ik) haken af bij de proloog of de cover.


    Hmm ik snap je wel maar zou t ook niet een klein beetje kunnen komen omdat je geen fan van One Direction bent? Ik kijk nog wel even wat ik doe, ga ondertussen ook even denken over andere ideeën! Trouwens ik waardeer je eerlijkheid heel erg, bedankt (:

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 1:01 ]

    xEspana schreef:
    (...)

    Hmm ik snap je wel maar zou t ook niet een klein beetje kunnen komen omdat je geen fan van One Direction bent? Ik kijk nog wel even wat ik doe, ondertussen ook even denken aan andere ideeën! Trouwens ik waardeer je eerlijkheid heel erg, bedankt (:


    Graag gedaan, en ik ben niet fan van ze allemaal maar ik lees wel mooi drie verhalen over ze. :'D
    Want, kom op, Nialler is toch onweerstaanbaar? c:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Graag gedaan, en ik ben niet fan van ze allemaal maar ik lees wel mooi drie verhalen over ze. :'D
    Want, kom op, Nialler is toch onweerstaanbaar? c:

    Haha Niall is inderdaad onweerstaanbaar, maar Zayn is nog onweerstaanbaarder! Geenidee of dat een woord is haha (:

    Archer schreef:
    Niet origineel.
    Zo zijn er echt al honderden verschenen van zowel Justin Bieber, Tokio Hote, Cinema Bizarre en nog zoveel anderen waar hier op Q. over gefangirl'd werd.


    Quiet the mind, and the soul will speak.