• Alex en Amélie zijn twee geliefden die na lange tijd met elkaar door gebracht te hebben afscheid van elkaar moeten nemen. Ze besluiten om de dagdagelijkse sms’jes en e-mails te vervangen door iets dat veel persoonlijker is; ze komen op het idee om elkaar brieven te schrijven. Amélie vertelt Alex over de dagelijkse sleur terwijl Alex Amélie entertaint met verhalen over het leven op tour.


    Trailer


    Absolem schreef:
    'k Ga 'm niet lezen, maar ik vind de trailer wel echt heel mooi _O_ (No worries, ik volg gewoon helemaalbijna geen stories)


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    'k Ga 'm niet lezen, maar ik vind de trailer wel echt heel mooi (No worries, ik volg gewoon helemaalbijna geen stories)

    Vriendelijk bedankt wel (;

    _O_


    Olive

    Jij bent echt gemeen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    Jij bent echt gemeen.

    Jazeg, iets is hoe het is hé ;d

    States schreef:
    (...)
    Jazeg, iets is hoe het is hé ;d
    maar hoe gaat het dan verder als zij daar is, dan werken die brieven toch niet meer. :X


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)maar hoe gaat het dan verder als zij daar is, dan werken die brieven toch niet meer. :X

    Dan zit er een pauze in het verhaal? En als zij terugkeert, schrijven ze verder?
    + wie zegt dat ze zal gaan ...

    States schreef:
    (...)
    Dan zit er een pauze in het verhaal? En als zij terugkeert, schrijven ze verder?
    + wie zegt dat ze zal gaan ...
    Ik zeg dat ze zal gaan en dat ze stiekem briefjes voor elkaar schrijven terwijl ze bij elkaar zijn. ;D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?