• *hoopt dat dit niet is voorgesteld*. D: Mijn idee was dat als je na een tijdje besluit om je gastenboek te legen, er ook misschien een optie zou kunnen komen om bepaalde pagina's van gastenboek berichten maar verwijderd kunnen worden en niet gelijk je hele gastenboek legen. Soms wil je toch bepaalde berichten behouden in je gastenboek? Mee eens?


    The sun will rise and we will try again.

    Is al vaak voorgesteld.


    Ex astris, sciencia

    Mee eens!


    we danced all night to the best song ever.

    Voor! Alhoewel dat wel ingewikkeld zou zijn voor Quizlet/Rutger, dat zou heel veel werk worden...
    Maar ik heb het zelf al vaak gehad, dat ik bepaalde berichten niet wilde wissen. Dus als Rutger het oké vind, ben ik ook voor. (:

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 19:58 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Bronte schreef:
    Is al vaak voorgesteld.


    Ik zag er geen topic bericht over hoor.


    The sun will rise and we will try again.

    Tegen. Dan moet je maar direct de berichten verwijderen die je niet wil behouden (:


    To infinity and beyond •

    Het zou goed zijn als we de berichten die we willen verwijderen, kunnen markeren (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Zaynholic schreef:
    Tegen. Dan moet je maar direct de berichten verwijderen die je niet wil behouden (:


    Maar misschien is je mobiel sloom ofzo of houd je een heel gesprek en dan heb je geen zin om ze gelijk te verwijderen. :p


    The sun will rise and we will try again.

    Beckett schreef:
    Het zou goed zijn als we de berichten die we willen verwijderen, kunnen markeren (:


    Jaa!


    The sun will rise and we will try again.

    NiallTree schreef:
    (...)

    Maar misschien is je mobiel sloom ofzo of houd je een heel gesprek en dan heb je geen zin om ze gelijk te verwijderen. :p


    Dan verwijder je ze later als je op je computer bent (: Ik vind het echt niet zinvol.


    To infinity and beyond •

    Zaynholic schreef:
    Tegen. Dan moet je maar direct de berichten verwijderen die je niet wil behouden (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Beckett schreef:
    Het zou goed zijn als we de berichten die we willen verwijderen, kunnen markeren (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Zaynholic schreef:
    (...)

    Dan verwijder je ze later als je op je computer bent (: Ik vind het echt niet zinvol.


    Vind je het dan niet vervelend om steeds op het prullenbak knopje te klikken? :P


    The sun will rise and we will try again.

    Daarvoor hebben we het prullenbakje :Y) En dit is inderdaad al meerdere keren voorgesteld.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    NiallTree schreef:
    (...)

    Vind je het dan niet vervelend om steeds op het prullenbak knopje te klikken? :P


    Je bent gewoon lui zo te lezen :W xd

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 20:11 ]


    To infinity and beyond •

    Zaynholic schreef:
    (...)

    Je bent gewoon lui zo te lezen :W xd


    Haha precies.


    The sun will rise and we will try again.