• Dankzij quizlet heb ik (onder andere; Madena, Eva, Julie, Siham, Bomm, Kirsten, Julia, etc.) heeel veel meiden leren kennen. Ik heb persoonlijk 3 beste vriendinnen, maara hier maak ik veel sneller vrienden.
    Iedereen hier is echt heel erg aardig.

    Ik hou van iedereen! <3


    -

    heel de wereld is mijn vriend:Y)

    Cool nog een vriend :Y) Ik word met zoveel vrienden nog eens bekend [/levenloos]


    I do not hook up.

    Die mensen op Q zijn gewoon veel aardiger vind ik! die gooien bijna nooit va die Kud reacties naar je kop ...

    Die krijg ik in het echt ook nauwelijks meer gewoon kud terug reageren [á]


    I do not hook up.

    (...)
    Die krijg ik in het echt ook nauwelijks meer gewoon kud terug reageren [á]


    Tsjaa Bij mij helpt dat niks dan doen ze gewoon 16 keer kudder terug!! xD

    (...)
    Andere sorry XD
    Hé verdorie.. naja had gekund xD:Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)

    Tsjaa Bij mij helpt dat niks dan doen ze gewoon 16 keer kudder terug!! xD

    ö Das kud. Maar weetje ik heb een keer kei hard klootzak tege zo een mens geroepen enzo. Dus tsjaa en ik heb een vriendin daar zeiden ze laatst tegen: ''Hee ben jij niet de vriendin van die emo?'' zei zeggen: ''Beter een emo als zo'n kud kop hebben als jou'' :Y) Maar weetje als je het negeert stoppen ze wel!


    I do not hook up.

    (...)Hé verdorie.. naja had gekund xD:Y)

    Ja he XD
    Nouja ik wel je er best wel tussen zetten :Y)


    I do not hook up.

    Dankzij quizlet heb ik (onder andere; Madena, Eva, Julie, Siham, Bomm, Kirsten, Julia, etc.) heeel veel meiden leren kennen. Ik heb persoonlijk 3 beste vriendinnen, maara hier maak ik veel sneller vrienden.
    Iedereen hier is echt heel erg aardig.

    Ik hou van iedereen! <3


    ik denk dat dit ook komt omdat qua muziek bijna iedereen fan is van th en dan kan je dar lekker over praten!


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

    Dankzij quizlet heb ik (onder andere; Madena, Eva, Julie, Siham, Bomm, Kirsten, Julia, etc.) heeel veel meiden leren kennen. Ik heb persoonlijk 3 beste vriendinnen, maara hier maak ik veel sneller vrienden.
    Iedereen hier is echt heel erg aardig.

    Ik hou van iedereen! <3


    ik denk dat dit ook komt omdat qua muziek bijna iedereen fan is van th en dan kan je dar lekker over praten!


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

    (...)

    ik denk dat dit ook komt omdat qua muziek bijna iedereen fan is van th en dan kan je dar lekker over praten!



    Maar dat kan ik met 2 van mijn bff's ook hoor. [=


    -

    Waarom heb ik het juist andersom? In real life maak ik in no-time vrienden en hier moet ik mezelf bewijzen

    Waarom heb ik het juist andersom? In real life maak ik in no-time vrienden en hier moet ik mezelf bewijzen

    Hmm, bij mij eigenlijk ook!
    De enige die ik hier als echte vrienden beschouw zijn degene die ik al kende ö


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay
    Ik sta ertussen =$
    EN DAT NOG WEL OP MIJN VERJAARDAG! =D
    Cool =$
    Jij bent lief ;aanbid;



    Jij bent ook lief, Eva.
    Ik aanbid jou meer^^


    -

    (...)


    Maar dat kan ik met 2 van mijn bff's ook hoor. [=


    Ja maar dat zijn er 2, hier heb je wel onwijs veel mensen die fan zijn van TH


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak