• Hou jij van spionnen? Wil jij eens het spannende leven beleven?
    Nou, hier kan je schieten, sluipen, spioneren, trainen en al de andere dingen doen die spionnen doen.
    Doe mee!
    Maak je eigen personages en laat je helemaal gaan.

    Naam Personage
    Hierin kunnen jullie met je personage doen wat jullie willen!

    Hierbuiten kunnen jullie vragen stellen.


    personages:
    3 jaar
    -Zoey Thompson (BeyondOurOwn)
    -Alexia Thompson (BeyondOurOwn)
    11 jaar:
    - Sarah Sanz (proprius)
    14 jaar:
    -Saleah Tovah (AgentDavid)
    15 jaar:
    -Dana Nieon (Buddy)
    -Matthiew Livingstone (BelleVue)
    -Amber Somers (Buddy)
    -Amy Somers (BeyondOurOwn)
    -Jake Smith(BelleVue)
    16 jaar:
    -Alex Thompson (BeyondOurOwn)
    -Katherine Bright (BelleVue)
    -Raven Black (Petal)
    Jitse bright (BeyondOurOwn)
    17 jaar:
    -Grace Grey (Cornflakeluv
    21 jaar:
    -Sarina Calle (HurtedHeart)
    -Yelena Zaitseva(C18)



    De schoolvakken:
    Vaste vakken (buiten de gewone schoolvakken als wiskunde etc.

    - zelfverdediging
    - scherpschieten
    - wapens en uitrustingen (hoe wapens en uitrustingen in orde houden)
    - dril
    - overlevingstechnieken


    Extra vakken naar keuze (twee vakken kiezen)
    - techniek (voor wie niet alleen technische snufjes wil gebruiken, maar ook wil maken)
    - scherpschieten (extra)
    - gevechtsport

    vrije tijd:(minstens 1 verplicht, meer mag, maar dan heb je niet veel weekend meer)
    -paardrijden
    -schermen
    -muurklimmen
    -duiken


    Om 6u 30 moeten ze opstaan en om 7u moeten ze in de eetzaal zijn. Om 7u 30 beginnen de lessen. Er zijn 8 lesuren. Om de twee lesuren is er een speeltijd van 10 minuten behalve 's middags, dan krijgen ze drie kwartier.

    uurrooster voor de klas van o.a. Jitse, Alex, Dana, Katherine,...



    Uurrooster:


    Maandag

    dril
    wiskunde

    scherpschieten
    Nederlands
    biologie
    overlevingstechnieken

    talen
    dril

    dinsdag

    natuurwetenschappen
    wapens en uitrustingen

    zelfverdediging
    wiskunde
    overlevingstechnieken
    scherpschieten

    gevechtssport (extra)
    talen

    Woensdag

    zelfverdediging
    natuurwetenschappen

    talen
    scherpschieten
    wapens en uitrustingen
    biologie

    scherpschieten (extra)
    dril

    donderdag

    gevechtssport (extra)
    wiskunde

    scherpschieten
    wapens en uitrustingen
    talen
    natuurwetenschappen

    Nederlands
    overlevingstechnieken

    vrijdag

    Nederlands
    dril

    natuurwetenschappen
    natuurwetenschappen
    wiskunde
    zelfverdediging

    scherpschieten (extra)
    talen

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 18:10 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amber
    'Nee,' zei ik. 'Wat had ik nou gezegd? Misschien moeten we maar een plekje met meer privactie opzoeken.' Ik zou nu ook doen was ik gezegd had. Volgens mij dacht hij dat ik een geintje maakte.
    'Meekomen.' Ik trok hem mee door de gangen. Ik dacht aan mijn slaapkamer, geen optie. Opeens herinner ik me een geheim plekje. Ik trok Matthew mee door de gangen. Tot op de zolder waar niemand kwam. Er stond een gigantisch bank. 'Doe je shirt maar uit,' zei ik uitdagend. 'We zullen eens zien hoe mooi je bent onder zuigzoenen.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Matthew Livingstone
    'Zoals u wenst uwe hoogheid.' lachte ik en trok mijn shirt uit.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Amber
    'Lach je me nu uit?' Maar zonder dat hij antwoord kon geven duwde ik hem op de bank.
    'Je dacht dat ik een grapje maakte he?' Ik drukte mijn lippen op zijn schouder en begon te zuigen.
    Matthew had een prachtig six-pack.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Matthew Livingstone
    'Ik zou jou toch nooit durven uitlachen en ik wist ook wel dat je geen grapje maakte.' zei ik en genoot van elk moment dat ze me aanraakte.

    Ik denk dat ze hier ergens vuurwerk aan het afschieten zijn o_O

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 2:35 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Hier nu gelukkig niet. Gisteren wel --'

    Amber
    'Jij wilt gewoon een lijf vol met zuigzoenen.' Ik zei het voordat ik mijn lippen op zijn boven arm plaatste en begon te zuigen. Hoeveel van die dingen had ik al gezet op zijn buik, tien? Toen ik los liet keek ik blij naar het resultaat.
    'Begin het al pijn te doen schat?' fluisterde ik plagend.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ga zo denk ik slapen ;$. Het is meer dan 24 uur geleden dat ik geslapen heb :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Matthew Livingstone
    'Ik kan wel tegen een stootje sweetie.' fluisterde ik in haar oor en drukte een kus op haar mondhoek.

    Bij ons in de nacht van oudejaarsavond en nieuwjaarsdag, ik was gisterenmiddag al lang blij dat ik da paarden van voor in de wei zag staan en dat ze niet zijn weggelopen ofzo van het verschieten.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Amber
    'Ohja?' vroeg ik en ik beet weer in zijn oor. Nu harder dan eerst. 'Ik zou me maar niet uit dagen anders kun je die kus mooi vergeten.' Dat kan hij toch vergeten behalve als hij me eerst zou kussen. Ik zou dan vrijwillig kus terug. Maar daar waren we nog niet. Nee, eerst zijn lichaam. Ik plaatste net een zuigzoen. Zijn hele lichaam zat bijna helemaal onder en daardoor moest ik giechelen. Hij zou me de komende paar weken niet meer vergeten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Onze hond was harstikke bang voor vuurwerk. Ook heel zielig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Matthew Livingstone
    'Dit zal ik me voor de rest van mijn leven herinneren.' lachte ik. En of ik het niet ging vergeten, Ze bracht mijn hoofd op hol en ik genoot van elke keer dat ze me aanraakte.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    De honden van mijn tante hadden ook schrik, maar daar was niemand thuis, want mijn tante was uitgenodigd bij vrienden en mijn neef was uit met zijn kameraden(en dat met een gebroken pols die nog maar sinds donderdag in de plaaster ligt).

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 2:53 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Amber
    'Durf je dadelijk nog wel in de spiegel te kijken.' Ik was gestopt met hem de hele tijd zuigzoenen te geven. Hij had er iets van 35 op zijn lijf staan. Meer dan genoeg. Als jij tenminste niet weer nodig vind om me een zuigzoen te vinden.
    Ik lag op Matthew's boven lichaam terwijl ik hem diep in zijn ogen keek. Ik voelde zijn hart kloppen en ik wist dat als ik dit wilde winnen ik nu door moest gaan. Ik gaf hem een kus op zijn mond hoek. Ik likte voor zijn gezicht mijn lippen af terwijl ik hem non stop uitdagend bleef aan kijken. Ik streelde met mijn hand over zijn wang zo na zijn nek. Af en toe gaf ik hem kusjes in zijn gezicht maar ontweek nog altijd zijn mond.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Matthew Livingstone
    'Just kiss me.' het kwam als een fluistering uit mijn mond, maar ik was zeker dat ze het gehoord had. Ondertussen bleef ik diep in haar ogen kijken.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Amber
    'Kus jij mij maar,' zei ik. Om hem nog een keer goed te irriteren kuste ik hem weer op zijn mond hoek. Ik bleef hem aanstaren wetend dat hij me als een soort gehypnotiseerd heeft. Weinig weerstand had ik nog maar te bieden tegen mijn drang om hem te kussen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Matthew Livingstone
    Ik kuste haar overal, behalve op haar lippen, wachtend tot ze zou bezwijken. Ik drukte nog snel een kus op haar mondhoek en keek terug recht in haar blauwe ogen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe