• Ik heb net twee films gekocht en ik ben benieuwd of iemand die ook heeft gezien en wat je ervan vond

    Film 1: Deze ga ik gebruiken voor een Geschiedenis opdracht waarbij je een film moet gebruiken die gerelateerd ofzo is aan de Jodenvervolging:
    A Courageous Heart
    Het gaat over een vrouw die heel veel joodse kinderen red
    Meer Informatie

    Film 2: Dit een verjaardagscadeautje voor een vriendin van mij:
    Red Riding Hood:
    Thriller naar het bekende sprookje Roodkapje waarin Amanda Seyfried in de Middeleeuwen wordt opgejaagd door een weerwolf
    Meer info

    Heeft iemand deze film(s) gezien en wat vond je ervan?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Histoire schreef:
    Red Riding Hood heb ik gezien.
    Die was inderdaad goed + onvoorspelbaar, je weet echt pas helemaal op het einde wie de wolf is (:

    Inderdaad, je weet echt lang niet wie de wolf is.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Monkeyslut schreef:
    (...)
    Inderdaad, je weet echt lang niet wie de wolf is.

    Dat is inderdaad geweldig aan de film


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Heb ze bijde gezien. Red Riding hood is inderdaad beter dan verwacht.

    A Courageous heart is ook wel een leuke film. Beter dan de gemiddelde oorlogsfilm. Alleen het einde vond ik een beetje te ver gezocht.

    Red riding hood :9~:9~:9~:9~:9~

    en dan vooral henry, hij is zo cute ^^ die film is echt geweldig, goede acteurs, de verhaallijn is fantastisch en een onverwachts einde!
    Oeh, nu heb ik zin om hem nog eens te kijken... (stiekem voor de 5e keer ;d )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb de tweede voor kerst gekregen, nog niet gezien. (:


    Destroy what destroys you.

    Oehh Red Riding Hood, die is awesome! <3
    Goed verhaal, goed acteerwerk, onvoorspelbaar én leuke jongens, wat wil je nog meer :Y) (A)


    Inspiration can hit you any time