• M'n 2e! ;D



    (Voorletter van m'n verloofde. En bij voorbaat alvast: Nee, ik zal er nooit spijt van krijgen.)

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 14:16 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ooooh, ik vind hem vet! Normaal ben ik nogal sceptisch, over namen laten tatoeëren, maar in dit geval vind ik het wel gepast. Ik vind het namelijk wel een mooi gebaar, aangezien jullie wel laten zien dat echte liefde alles mogelijk maakt aangezien hij aan de andere kant van de wereld woont. Ik vind het in ieder geval erg mooi! :'D

    Fillip schreef:
    Ooooh, ik vind hem vet! Normaal ben ik nogal sceptisch, over namen laten tatoeëren, maar in dit geval vind ik het wel gepast. Ik vind het namelijk wel een mooi gebaar, aangezien jullie wel laten zien dat echte liefde alles mogelijk maakt aangezien hij aan de andere kant van de wereld woont. Ik vind het in ieder geval erg mooi! :'D


    Eindelijk iemand die het begrijpt, ondanks een sceptische instelling ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik vind de boodschap erachter echt héél mooi, maar ik denk niet dat ik zelf ooit een tattoo zou nemen. Nah, misschien ook wel, maar ik zou er heel lang over nadenken voordat ik iets in mijn huid zou laten kerven.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chemist schreef:
    Ik vind de boodschap erachter echt héél mooi, maar ik denk niet dat ik zelf ooit een tattoo zou nemen. Nah, misschien ook wel, maar ik zou er heel lang over nadenken voordat ik iets in mijn huid zou laten kerven.


    Mijn tattoos zijn ook niet zomaar iets, dus ja, denk er goed over na ;)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik vind tattoos rond namen/letters/etc toch heel erg riscovol om te nemen.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Vind wat je wilt, ik heb al vaak genoeg gezegd dat ik er geen spijt van zal krijgen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Minato schreef:
    Vind wat je wilt, ik heb al vaak genoeg gezegd dat ik er geen spijt van zal krijgen.


    Ik geloof je helemaal. Ik vind het alleen leuker om tattoos te ontwerpen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik hou niet zo van tatoeages, maar deze is gracieus. En op het eerste gezicht zou ik niet meteen denken aan de letter V.
    Een mooie tatoeage dus. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Saph schreef:
    Heel mooi! *O*


    Don't worry. Be happy.

    Minato schreef:
    Als het ooit uit zou gaan, wat mensen tot mijn lichtelijke irritatie altijd vragen, zou ik hem niet laten veranderen. Er is een reden dat die tattoo op mijn lichaam is geplaatst nu, en dat ga ik niet veranderen.

    Ik zou zo'n tattoo zelf niet laten zetten, denk ik. Maar als ik dat dan toch zou hebben gedaan, had ik er precies hetzelfde over gedacht als jij (:
    En ik vind hem mooi!


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Misschien dat ik ooit een "F" en een "M" neem, maar dan het liefst op een onzichtbare plek.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Mooie tattoo! Ook ik vind de betekenis erachter erg mooi en het is maar een letter, jij weet wat hij voor je betekend en heeft betekend mocht het onverhoopt fout gaan. Een tattoo zet je voor jezelf en niet om wat een ander ervan vind (:

    I love tattoo's, heb er zelf drie en binnen nu en een kleine drie maandjes komt nr 4 :D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    This is cute, ik hoop dat jullie niet scheiden. Maar ik denk dat Coli er dan wel iets moois van kan maken.

    EDIT: Ik moet echt eerst de reacties lezen voordat ik een post plaats.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 1:11 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Thanks! *O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.