• M'n 2e! ;D

(Voorletter van m'n verloofde. En bij voorbaat alvast: Nee, ik zal er nooit spijt van krijgen.)

[ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 14:16 ]

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

En bedankt allemaal ;D

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Clubbed schreef:
    Is tatoeages laten zetten niet heeeeeeeeeeel pijnlijk? D:

Ik ga niet zeggen dat je niks voelt, maar het valt mee. :'D
    + Ligt ook aan de plek die je kiest

[ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 14:27 ]

Heel mooi, vooral omdat hij zo simpel is en dan toch met zo'n lieve betekenis. Ik hou meer van zulke tattoo's dan van die grote, overduidelijke. Nice, nice!

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Ik wacht nog steeds op mijn J! :3

-

Endure schreef:
    En wat ga je doen als jullie gaan scheiden? :Y)

Ja, ik heb niks met tatoeages :']

Mijn moeder had ooit een hartje met de naam van haar ex er in op de zogenaamde plek van haar hart (rechtsboven) laten tatoëren, toen ging het uit en heeft ze er een rood hart met zwarte schubben van gemaakt, ziet er minstens zo mooi uit :3

Let it come and let it be

Genius schreef:
    Ik wacht nog steeds op mijn J! :3

En ik op mijn C! :'D

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Endure schreef:

Nou .. hij of zij zal altijd een deel van je leven zijn (: Of je moet nog iemand zoeken die een beginletter V heeft HAHA.

To infinity and beyond •

Als het ooit uit zou gaan, wat mensen tot mijn lichtelijke irritatie altijd vragen, zou ik hem niet laten veranderen. Er is een reden dat die tattoo op mijn lichaam is geplaatst nu, en dat ga ik niet veranderen.

COMMUNISM schreef:
    (...)
    En ik op mijn C! :'D

Ik laat gewoon het hele alfabet als tramstamp plaatsen, is iedereen tevreden. :'D

WAUW!

Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

:3

Ik vind hem echt heel mooi :'3

“Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

RainbowRoad schreef:
    Ik vind hem echt heel mooi :'3

Dankjewel ^^

Wauw, hij is echt heel mooi!
    Mooie betekenis ook (:

Opgeven is geen optie.

Endure schreef:

Big girls cry when their hearts are breaking